خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ووشو - مالزی؛

صعود ۶ ووشوکار ایران به فینال جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۶۲

در ادامه مسابقات جهانی ووشو ۶ مبارز کشورمان موفق شدند به فینال این رقابت‌ها صعود کنند.

در ادامه مسابقات جهانی ووشو ۶ مبارز کشورمان موفق شدند به فینال این رقابت‌ها صعود کنند.
به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های جهانی ووشو که در مالزی در حال برگزاری است، صبح امروز ۶ ملی‌پوش آقا و بانوی کشورمان موفق شدند با عبور از سد رقبای خود به فینال این مسابقات صعود کنند تا ووشوی کشورمان در آستانه کسب ۶ مدال طلای جهانی قرار بگیرد.
قلی پور هم به فینال رسید

حمیدرضا قلی پور توانست در دو راند بر حریفی از اوکراین غلبه کرده و به دیدار پایانی صعود کند. حریف اوکراینی نایب قهرمان سال گذشته جهان بود که امسال در یک وزن بالاتر رقابت می کرد. قلی پور باید فینال ۸۵ کیلو را فردا برابر حریفی از روسیه برگزار کند. این ووشوکار در جدال مرحله یک چهارم نهایی با حریف مالزیایی در دو راند به پیروزی رسید تا جواز حضور در دیدار نیمه نهایی را به دست آورد. ملی پوش ۸۵ کیلوی ایران در مرحله یک هشتم توانسته بود حریف استرالیایی را در راند اول ناک اوت کند.

الهه منصوریان در یک قدمی مدال طلا

الهه منصوریان در مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی ووشو در مالزی با نتیجه ۲ بر صفر حریفی از فیلیپین را از پیش رو برداشت تا به دیدار نهایی برسد. وی در فینال ۵۲ کیلو که ظهر امروز برگزار می شود، باید با حریفی از کره جنوبی دیدار کند. منصوریان در مرحله یک چهارم نهایی با حریف بلژیکی دیدار داشت که توانست وی را ناک اوت کند.

شهبانو منصوریان در فینال

شهبانو منصوریان توانست با غلبه بر حریف قدرتمندش از ویتنام، فینالیست دیگری از بانوان ووشوی ایران در مسابقات جهانی مالزی باشد. وی باید امروز با حریفی از کانادا برای عنوان نخست وزن ۷۵ کیلو مبارزه کند. شهبانو منصوریان در مرحله یک چهارم نهایی به قرعه استراحت مواجه شده بود.

فضلی با ناک اوت به فینال رفت

امیر فضلی توانست در مبارزه مرحله نیمه نهایی حریف مصری را در ۳۰ ثانیه ناک اوت کند. این اتفاق در حالی روی داد که نفر مصری عنوان نایب قهرمانی دور قبل را از آن خود کرده بود. فینال وزن ۸۰ کیلو مسابقات جهانی فردا برگزار می‌شود که فضلی با مسلم سالیکف از روسیه روبرو می شود. حریف روس ۵ دوره قهرمان جهان شده و پرافتخارترین ووشوکار جهان است. فضلی در مبارزه مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی توانسته بود حریفی از ازبکستان را در راند اول ناک اوت کند. ووشوکار ۸۰ کیلوی ایران توانسته بود در دور یک هشتم نهایی حریف رومانیایی را در دو راند شکست دهد.


فرار حریف ترک از مسابقه با هاشمی
مریم هاشمی در مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی مالزی با حریفی از ترکیه باید روبرو می‌شد که وی در این مسابقه حضور نیافت تا به فینال صعود کند. مبارزه پایانی ظهر امروز به وقت محلی برگزار می‌شود که وی باید با ملی‌پوش فرانسوی دیدار کند. هاشمی در دور یک چهارم نهایی با قرعه استراحت مواجه شده بود.
سیفی به فینال جهانی ووشو رسید

محسن سیفی توانست در دیداری که صبح امروز برگزار شد، ۲ بر صفر بر حریف کره ای غلبه کند. وی باید فینال ۶۵ کیلو را فردا برابر حریفی از ویتنام برگزار کند. سیفی در مرحله قبل با بکار از ترکیه مواجه شد که او حاضر به مسابقه نشد. بکار در حالی از این رقابت شانه خالی کرد که در سال جاری دو بار(در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در مالزی و مسابقات کلمبیا) با سیفی مواجه شده بود که در هر دو بار نیز شکست خورده بود. ملی پوش ۶۵ کیلوی ایران در دور یک هشتم نهایی نیز با حریف افغان مواجه شده بود که حریف را در ۴۰ ثانیه ناک اوت کرده بود. سیفی در دور نخست با قرعه استراحت مواجه شده بود.

مسابقات جهانی ووشو اکنون در مالزی دنبال می شود. تیم ایران تا کنون به دو مدال برنز در بخش تالو رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز