خبرگزاری کار ایران

نمایندگان بهترین تصمیم را خواهند گرفت؛

سجادی: اساس کارم در وزارت ورزش و جوانان قانونمداری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۷۳

قطعا اساس کار من در وزارت ورزش و جوانان قانونمداری است و در تمام طول خدمتم به قانوان احترام گذاشته ام.

وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان گفت: به رای نمایندگان مجلس اعتماد دارم و معتقدم همه آنها انسانهایی فرهیخته هستند و قطعا بهترین تصمیم را در خصوص وزارت ورزش و جوانان خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا، سید نصرالله سجادی در جمع معاونان، مدیران و روسای فدراسیون‌های ورزشی با بیان اینکه موضوع انتخاب وزیر ورزش و جوانان سیر قانونی خود را طی خواهد کرد، جامعه ورزش را جامعه‌ای عزتمند توصیف کرد و گفت: همه خاک خورده ورزش هستیم و من روز یکشنبه ۱۹ آبان از عزت این جامعه دفاع خواهم کرد.

دکتر سجادی در این نشست ضمن قدردانی از حضور معاونان، مدیران و روسای فدراسیون‌های ورزشی دراین نشست، تعامل، وحدت و یکپارچگی خانواده ورزش را مورد توجه قرار داد و افزود: امیدوارم این اتحاد منجر به انتخاب حضور فرد اصلح دراین جایگاه شود.

در این نشست، تعدادی از روسای فدراسیون‌های ورزشی به نمایندگی از حاضران نقطه نظرات خود را بیان و بر حسن انتخاب رییس جمهوری دکتر روحانی در معرفی دکتر سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش وجوانان تاکید کردند.

سجادی همچنین ابراز امیدواری کرد که با تدبیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت ورزش و جوانان استقرار پیدا کند و به سامان برسد، وی در عین حال تاکید کرد که با نمایندگان مجلس تعامل دارد و آماده است به ورزش خدمت کند.

سجادی با تاکید بر اینکه رای نمایندگان مجلس را رای مردم می داند، گفت: قطعا اساس کار من در وزارت ورزش و جوانان قانونمداری است و در تمام طول خدمتم به قانوان احترام گذاشته ام.

وزیر پیشنهادی ورزش وجوانان کار در این وزارتخانه را یکی از مسوولیتهای سخت و دشوار درمجموعه دولت دانست و گفت: توقع از حوزه وزارت ورزش و وجوانان در نزد مسوولان بسیار بالاست ولی منابع و بودجه پایین است.

وی اظهار امیدواری کرد با تعامل لازم ومناسب با نمایندگان بتواند مشکلات پیش روی ورزش و جوانان را دراین وزازرتخانه بردارد.

نصرالله سجادی وزیر پیشنهادی ورزش وجوانان یکشنبه ۱۹ آبان‌ماه در جلسه رای اعتماد مجلس وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در صحن علنی حاضر می شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز