خبرگزاری کار ایران

ولی‌پور خبرداد:

برگزاری رقابت‌های انتخابی کوراش آقایان خراسان رضوی

کد خبر : ۱۱۸۶۲۴

این رقابت‌ها به منظور انتخاب کوراش کاران برتر استان برای اعزام به رقابت های قهرمانی و انتخابی کشور در روز ۳۰ آبان ماه در بجنورد، برگزار می‌شود.

سرپرست هیات جودو و کوراش خراسان رضوی از برگزاری مسابقات کوراش مدعیان استان به منظور انتخاب ۲ تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، هوشنگ ولی‌پور گفت: مسابقات انتخابی کوراش آقایان استان روز جمعه ۲۴ آبان ماه در سالن جودو استاد اصغر دهقان مجموعه ورزشی مرحوم جعفریان گلشهر مشهد برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رقابت‌ها به منظور انتخاب کوراش کاران برتر استان برای اعزام به رقابت های قهرمانی و انتخابی کشور در روز ۳۰ آبان ماه در بجنورد، برگزار می‌شود.

سرپرست هیات جودو و کوراش خراسان رضوی با اشاره به حضور قهرمانان آسیایی و جهانی کوراش در استان، افزود: با توجه به سطح خوبی که کوراش استان به واسطه حضور این قهرمانان، دارد ما بر خلاف دیگر استان ها که تنها سهمیه حضور ۳ نفر شرکت کننده در رقابت های قهرمانی کشور دارند با ۲ تیم کامل در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: نفرات برتر رقابت های قهرمانی کشور جهت تشکیل تیم ملی و اعزام به مسابقات جهانی کوراش در ۲۱ آذرماه در استانبول ترکیه انتخاب می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز