خبرگزاری کار ایران

با وجود ۳۴ سال سن؛

عامر شبانه: همچنان می‌توانم بازیکن شماره یک جهان باشم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۵۲

هیتر مک کی استرالیایی سال گذشته در سن ۳۸ سالگی قهرمان رقابت‌های جهانی اسکواش در بخش زنان شد.

عامر شبانه قهرمان ۴ دوره رقابت‌های جهانی اسکواش معتقد است می‌تواند همچنان در رقابت‌های حرفه‌ای شرکت کند و می خواهد به پر سن و سال ترین قهرمان جهان در رشته اسکواش تبدیل شود.

به گزارش ایلنا، برخی از تحلیل گران ورزشی شبانه را بهترین ورزشکار اسکواش در قرن ۲۱ می‌دانند. این ورزشکار ۳۴ ساله مصری پس از باخت در مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌های جهانی اسکواش مقابل نیک‌ماتیو از انگلیس این اظهارات را بیان کرد. نیک ماتیو قهرمان این دوره از رقابت‌های جهانی اسکواش شد.

شبانه گفت: نمی‌توان انتظار داشت مدت زمان طولانی در رقابت‌ها حاضر نشوم اما توانستم پس از گذراندن دوره‌ای از بیماری به رقابت‌های حرفه‌ای بازگردم. من حضور در این دوره از بازی‌های جهانی را آغاز برای خود می‌دانم نه چیز دیگر. همچنان بر این باورم می‌توانم هر بازیکنی را شکست دهم از رامی عاشور گرفته تا نیک ماتیو و گریگوری گولیته فقط برای نمایش در رقابت‌های حاضر نمی‌شوم. می‌خواهم همه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذارم.

وی همچنین گفت: می‌خواهم عملکرد خود را بهبود بخشم و نشان دهم در ۳۴ سالگی همچنان می‌توانم بازیکن شماره یک جهان باشم. دوست دارم به پر سن و سال ترین قهرمان جهان تبدیل شوم. امروزه با کفش‌ها و راکت‌هایی که تولید می‌شوند و اطلاعاتی که درباره تغذیه ورزشکاران وجود دارد، این امکان به وجود آمده است. می توانیم این موضوع را در میان فوتبالیست‌ها و تنیسورها ببینیم، بنابراین یک ورزشکار اسکواش هم می‌تواند این کار را انجام دهد.

در حال حاضر جف هانت استرالیایی پر سن و سال ترین قهرمان جهان در رشته اسکواش محسوب می‌شود. او در سال ۱۹۸۰میلادی در سن ۳۳ سالگی در آدلاید استرالیا قهرمان جهان شد.

این در حالی است که هیتر مک کی استرالیایی سال گذشته در سن ۳۸ سالگی قهرمان رقابت‌های جهانی اسکواش در بخش زنان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز