خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور در مخالفت با سجادی؛

برنامه سجادی نمی‌تواند مثمر ثمر باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۵۶

برنامه های وی روزمره بوده و نشانی از برنامه میان مدت، کوتاه مدت و میان مدت ندارد / وی برنامه‌ای برای ورزشکاران و حمایت بیمه‌ای بر اساس مصوبه انقلاب فرهنگی ندارد.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی‌گفت: برنامه ارائه شده از سوی سجادی گزینه پیشنهادی وزیر ورزش و جوانان جامع نیست و نمی تواند برای وزارت جوانان و ورزش مثمر ثمر باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نادر قاضی‌پور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با سجادی گزینه پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: ایشان بیش از ۶۲ سال سن دارند و با این سن و کهولتی که دارند چگونه می‌توانند برنامه‌های ورزش و جوانان را عملی سازند.

وی با بیان اینکه برنامه ارائه شده از سوی وی نمی‌تواند تمامی آحاد جامعه را در برگیرد، گفت: برنامه‌های وی روزمره بوده و نشانی از برنامه میان مدت، کوتاه مدت و میان مدت ندارد.

قاضی‌پور به فعالیت‌های وی در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: هر چند می‌دانیم از سال ۵۹ تا ۹۱ سجادی سرپرستی کاروان‌های ورزشی متعددی به جز المپیک لندن را به عهده داشته، اما در حوزه ورزش مسئولیت‌های وی روزمره بوده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس نهم به تالیف ۲۱ کتاب از سجادی و مسئولیت ۱۶۲ پایان‌نامه در طی ۱۰ سال از سوی وی اشاره کرد و گفت: مشخص نیست که سجادی چگونه توانسته است مسئولیت‌های مهمی مثل کاروان‌های ورزشی را به عهده داشته و از سویی ۱۶۲ پایان‌نامه را به عنوان راهنما بر عهده گرفته در حالیکه هر پایان نامه‌ای حدود ۶ ماه زمان می‌خواهد.

قاضی پور تصریح کرد: این موضوع یا رانت‌خواری است و یا یک دروغ محض! چراکه فرجی وزیر علوم ۱۹ سال استاد راهنمای پایان نامه‌ها به این میزان نبوده است.

وی سپس در مخالفت با وی با مسئله عدم توسعه ورزش در همه اقشار جامعه گفت: زمانی که سجادی قائم مقام سازمان تربیت بدنی سابق بوده نتوانسته امکانات مناسبی را برای توسعه ورزش در همه اقشار جامعه وهمه مناطق محروم ایجاد کند.

وی به تضعیف جایگاه بانوان در زمان حضور وی در زمان قائم مقامی سازمان تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: وی حتی در حوزه بانوان نیز فعالیت چشمگیری نداشته است.

وی سپس ادامه داد: موضوعی که در برنامه‌های وی دارای ابهام است عدم تشخیص نحوه اداره فدراسیون‌هاست و اینکه آیا وی همچون وزیر سابق می‌خواهد به صورت انتصابی بر فدراسیون‌ها نظارت کند یا انتخابی؟ وی حتی در مورد چند شغله‌ها برنامه‌ای ارائه داده و مشخص است به گرایش‌های جناحی و سیاسی بیشتر گرایش دارد.

قاضی‌پور به صندوق بیمه اشاره کرد و گفت: وی برنامه‌ای برای ورزشکاران و حمایت بیمه‌ای بر اساس مصوبه انقلاب فرهنگی ندارد.

وی در ادامه به سخنرانی رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: آقای رئیس‌جمهور گفته‌اند وقتی گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارتخانه‌ای از نمایندگان مجلس رای نیاورد این به معنای ۴۰ درصد آراء است و می‌تواند در پست‌های دیگر فعالیت کند حال سوال اینجاست چرا وزرایی که ۴۹.۵ درصد آراء به دست می‌آورند از افرادی که در فتنه ۸۸ یا ۷۷ حضور داشتند استفاده می‌کند؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز