خبرگزاری کار ایران

جام قهرمانان قاره‌ها - ژاپن؛

آغاز تمرینات ملی‌پوشان والیبال در توکیو

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۳۹

نخستین تمرین تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات جام قهرمانان قاره ها در ژاپن از صبح امروز یکشنبه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

نخستین تمرین تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها در ژاپن از صبح امروز یکشنبه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال کشورمان به همراه تیم‌های روسیه، برزیل، ایالات متحده، ایتالیا و ژاپن از ۲۸ آبان ماه رقابت های بین قاره ای خود را در دو شهر ژاپن آغاز می کنند.
تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در این رقابت ها تمرینات آماده سازی خود را از صبح امروز یکشنبه آغاز کرد که این تمرینات تا ۲۵ آبان ماه به صورت متوالی و روزانه دو نوبت صبح و عصر پیگیری خواهد شد.
در ابتدای تمرین امروز که مثل همیشه راس ساعت ۱۱ آغاز شد، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی ابتدا به مدت ۱۰ دقیقه برای بازیکنان در خصوص نحوه آماده سازی تیم و اهداف تیم ملی در این مسابقات صحبت کرد و سپس تمرین ملی پوشان با نرمش و حرکات کششی آغاز شد.
در ادامه بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و زیر نظر کادر فنی به تمرین وزنه، سرویس و دفاع پرداختند. این تمرین که اولین تمرین مردان والیبال ایران پیش از شرکت در رقابت های قهرمان قاره ها بود، با جدیت خاصی از سوی ولاسکو و بازیکنان برگزار شد و به مدت دو ساعت طول کشید.
دکتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال نیز تمرینات ملی پوشان را از نزدیک نظاره گر بود.

سعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، آرمین تشکری، علیرضا جدیدی، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، علیرضا مباشری، مجتبی میرزا جانپور، رحمان داوودی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد ظریف و ناصر رحیمی پناه ۱۵ بازیکن دعوت شده به این تمرین بودند.

امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، خولیو ولاسکو(سرمربی)، احمد مساجدی، ناصر شهنازی، ایرج مفدم و رضا تندروان(مربی)، سیامک افروزی(پزشک)، نوید مشجری(آنالیزور)، علیرضا پیشیاره(ماساژور)، رضا زینال زاده(بدنساز) و میثم جعفری(تدارکات) در تمرین امروز تیم ملی حضور داشتند.

در پایان اردوی آمادگی تیم ملی والیبال، ۱۴ بازیکن از سوی کادر فنی برای شرکت در مسابقات جام قهرمانان قاره ها انتخاب خواهد شد.
تیم ملی والیبال کشورمان ۲۵ آبان ماه راهی ژاپن می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز