خبرگزاری کار ایران

در آستانه آغاز لیگ برتر واترپلو؛

رضا جعفری: نفت و گاز امیدیه مدعی قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۹۷

تنها قرار گرفتن در رده‌های بالای لیگ برتر نباید دغدغه تیم‌های شرکت کننده باشد بلکه باید تلاش کنیم تا واترپلو را زنده و قدرتمند نگه داریم.

سرمربی تیم واترپلوی نفت و گاز امیدیه در آستانه مسابقات لیگ برتر واترپلو گفت: تیم نفت و گاز امیدیه برای کسب قهرمانی و گرفتن مجوز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به میدان می‌رود.

به گزارش ایلنا، رضا جعفری با اشاره به اردوی آمادگی این تیم گفت: تیم نفت و گاز امیدیه همیشه برای گرفتن بهترین نتیجه و مجوز حضور در جام باشگاه‌های آسیا با بهترین ترکیب در رقابت‌های لیگ برتر واترپلو شرکت می‌کند. البته باید به این نکته اشاره کنم که تنها قرار گرفتن در رده‌های بالای لیگ برتر نباید دغدغه تیم‌های شرکت کننده باشد بلکه باید تلاش کنیم تا واترپلو را زنده و قدرتمند نگه داریم.

وی ادامه داد: متاسفانه لیگ برتر واترپلو در سال‌های گذشته قدرت و جایگاه خود را از دست داده و تمامی دوستداران واترپلو و تیم‌های شرکت‌کننده باید با کمک یکدیگر در برپایی یک لیگ با کیفیت و قدرتمند کردن این رشته ورزشی مدال‌آور تمام تلاش خود را انجام دهند. تا دیگر شاهد نادیده گرفته شدن این رشته در بین ورزش‌های دیگر نباشیم.

سرمربی تیم نفت و گاز امیدیه در مورد دیگر تیم‌های حاضر در بیست و سومین دوره لیگ برتر واترپلو گفت: تاکنون که شاهد هیچ بازی از سایر تیم‌ها نبوده‌ام اما از نظر جذب بازیکن می‌توانم بگویم تیم شهبازی زنجان تیم قدرتمندی خواهد بود و بعد از آن تیم دانشگاه آزاد نیز می‌تواند از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها باشد. خوشبختانه تیم نفت و گاز امیدیه مانند سال‌های گذشته با قدرت در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد.

جعفری یادآور شد: تیم نفت و گاز امیدیه از دو ماه و نیم گذشته تمرینات خود را آغاز کرده و هفته‌ای ۱۳ جلسه آن را پیگیری می‌کند. مانند سال‌های گذشته سعی کردیم بیشتر بازیکنان بومی باشند و تنها چند بازیکن از بیرون در تیم نفت و گاز امیدیه حضور دارند.

وی راه پیشرفت واترپلوی ایران را نگاه ویژه مسولان ورزش کشور به رشته‌های پر مدال شنا، شیرجه و واترپلو مطرح کرد و گفت: فدراسیون شنا از نظر علمی و فنی در بالاترین سطح قرار دارد شخصی فدراسیون را اداره می‌کند که کاملاً به تمام نکات اشراف دارد اگر مسئولان ورزش کشور با یک نگاه ویژه به این فدراسیون نگاه کنند و اعتبارات لازم را که مهمترین مشکل این رشته‌هاست را در اختیار قرار دهند با یک برنامه‌ریزی مدون و مشخص می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز