خبرگزاری کار ایران

صفایی‌فراهانی در گفت‌وگو با ایلنا:

نگرانی من " شخص " نیست، برنامه است / آدم‌ها مشکل‌گشا نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۷۴

نگرانی من " شخص " نیست، چون آدم‌ها که مشکل‌گشا نیستند بلکه آدم وسیله‌ای برای تحقق برنامه‌ها است و نگرانی من برنامه است. اگر برای اداره وزارت ورزش برنامه باشد می‌توان در مورد آن بحثکرد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران گفت: نگرانی من برای وزارت ورزش " شخص " نیست بلکه برنامه است.

محسن صفایی‌فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به هر حال وزیر ورزش انتخاب شد اما همان‌طور که قبلاً گفته بودم نگرانی من " شخص " نیست، چون آدم که مشکل‌گشا نیست بلکه آدم وسیله‌ای برای تحقق برنامه‌ها است و نگرانی من برنامه است. اگر برای اداره وزارت ورزش برنامه باشد می‌توان در مورد آن بحثکرد.

وی افزود: در مورد اداره وزارت ورزش باید بگویم اگر برنامه‌ای هست، باید ببینیم این برنامه چقدر با استانداردهای روز دنیا تطبیق دارد تا با انجام چنین برنامه‌ای نسل بعدی ما یک نسل آموزش دیده و پرورش یافته‌ای باشد. ما در ورزش پایه و همچنین برای ورزش دبستان‌ها و دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها چه برنامه‌ای داریم و چه رویکردی برای بخش خصوصی داریم.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال همچنن تاکید کرد: باید گسترش ورزش ما به اندازه آموزش و پرورش و دانشگاه باشد تا نسل جدید ما از ورزش برخوردار باشد که این امر فقط به دست بخش خصوصی امکان‌پذیر است، اما اگر برنامه‌ای وجود نداشته باشد، ورزش ما به همان روال جاری خواهد بود که هر کسی زورش بیشتر بود، طناب را بکشد و طرف مقابل را از میدان خارج کند.

صفایی‌فراهانی در پایان با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی و نیاز به اعتباری ۶۰۰۰ میلیاردی برای تکمیل این پروژه‌ها گفت: اول باید ببینیم این پروژه‌ها چقدر با استانداردهای روز دنیا تطبیق دارد. اگر تطبیق ندارد که باید اصلاح شود و اگر تطبیق دارد با حمایت دولت این پروژه‌ها باید به بخش خصوصی واگذار شود تا به دست بخش خصوصی به بهره‌برداری کامل و بهینه برسد و برای همه اقشار کشور قابلیت استفاده داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز