خبرگزاری کار ایران

ضریب اشتباهات را به حداقل ‌می‌رسانیم؛

موسوی: کشورها روی تیم کاراته ایران حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۹۷

تلاش می‌کنیم از تمرین مشترک یک هفته‌ای خود با کومیته‌کاهای ترکیه بهترین استفاده را ببریم.

مربی تیم ملی کاراته برگسالان ایران در بخش بانوان، گفت: تمرین مشترک با بانوان ترکیه فرصت مناسبی است تا در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، محک جدی از شرایط نفرات داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، ستاره موسوی اظهار داشت: تیم ترکیه قهرمان اروپا و یکی از برترین تیم‌های جهان محسوب می‌شود و با ۵ کاراته‌کا مطرح، در کشورمان حضور یافته است. تلاش می‌کنیم از تمرین مشترک یک هفته‌ای خود با کومیته‌کاهای ترکیه بهترین استفاده را ببریم.

مربی تیم ایران خاطرنشان کرد: چند روزی نیز با تیم بانوان فیلیپین، تمرینات آماده‌سازی را برگزار کردیم.

وی با اشاره به اینکه تیم ایران در شرایط خوبی به سر می‌برد، گفت: تمرینات بدنسازی و میدانی را به حد ایده‌آل رسانده‌ایم تا ملی‌پوشان در زمان اعزام به امارات در اوج آمادگی قرار داشته باشند.

مربی تیم ملی بانوان در مورد اینکه پیش بینی‌اش از نتایج تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا چیست؟ گفت: پس از حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان در سال گذشته و نتیجه‌ای که بدست آمد سایر کشورها روی تیم ایران حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و قطعاً با آنالیز فیلم مبارزات کومیته‌کاهای کشورمان، با نحوه مبارزات نفرات تیم ایران آشنا هستند.

وی افزود: سعی می‌کنیم در این روزهای باقی‌مانده تا مسابقات قهرمانی آسیا، ضریب اشتباهات را به حداقل برسانیم تا در امارات نتیجه شایسته تیم ایران رقم بزنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز