خبرگزاری کار ایران

والیبال جام قهرمانان قاره‌‌ها - توکیو؛

ولاسکو امروز در نشست خبری / تمرین ملی‌پوشان در کیوتو

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۱۹

کنفرانس خبری ۶ سرمربی حاضر در جام قهرمانان قاره‌ها در ساعت ۱۸ دوشنبه، آخرین برنامه امروز است که در تالار کنفرانس هتل مذکور بر پا خواهد شد.

آندره مه‌یر رئیس کمیته کنترل پیکارهای جام قهرمانان قاره‌ها مهمترین برنامه‌های امروز(دوشنبه) در این مسابقات را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، از ساعت ۹.۳۰ صبح امروز دوشنبه(به وقت محلی) به ترتیب تیم‌های ایتالیا، روسیه، ایران، برزیل، ایالات متحده و ژاپن ۶۰ دقیقه در سالن اصلی شهر کیوتو، که مسابقات در آن برگزار می‌شود، تمرین می‌کنند که به این ترتیب ساعت ۱۶.۳۰ بعد از ظهر، تمرین آخرین تیم نیز به پایان رسیده و سپس جسله فنی عمومی(جنرال تکنیکال‌میتینگ) با حضور اعضای کمیته کنترل، داوران مسابقات، کمیته برگزار کننده ژاپن، کادر فنی و سرپرستی تیم‌های ششگانه راس ساعت ۱۷ در هتل کیوتو توکیو طی یک ساعت به انجام خواهد رسید. در این جلسه ضمن معرفی اعضای کمیته های مختلف برگزاری، قوانین و مقررات مسابقات اعلام می‌شوند و کادر فنی تیم‌ها نیز به یکدیگر معرفی خواهند شد.

کنفرانس خبری ۶ سرمربی حاضر در جام قهرمانان قاره‌ها در ساعت ۱۸ دوشنبه، آخرین برنامه این روز است که در تالار کنفرانس هتل مذکور بر پا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز