خبرگزاری کار ایران

نباید زنگ تفریح باشیم؛

کارخانه: می‌توانیم در جام بین‌قاره‌ای مقام بیاوریم / از برزیل نباید بترسیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۳۱

ما تا حالا مقابل تیم‌های بزرگسالان برزیل و آمریکا بازی نکرده‌ایم و باید با سبک بازی آنها آشنا شویم، ضمن اینکه ۶ تیم در این مسابقات هستند و اگر یک مقدار همت و تلاش کنیم، می‌توانیم مقام هم کسب کنیم.

کارشناس والیبال کشورمان گفت: ملی‌پوشان والیبال ما نباید تحت تاثیر نام برزیل قرار بگیرند.

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شاید این تجربه اول ما است که با تیم بزرگسالان برزیل بازی می‌کنیم و آنچه اهمیت دارد، بحثروحی - روانی است و نباید تحت تاثیر نام برزیل قرار بگیریم. اگر در مقابل این تیم بچه‌های ما راحت باشند، می‌توانیم بازی قابل قبولی را انجام دهیم، اما اگر از نام برزیل بترسیم، استرس سراغ ما می‌آید و ما نمی‌توانیم بازی خودمان را انجام دهیم.

وی افزود: مقابل برزیل باید کنترل شده بازی کنیم و به این مساله اعتقاد داشته باشیم که در صورت شکست برابر برزیل هیچ اتفاقی نمی‌افتد چون کسی انتظار ندارد ما برزیل را ببریم. وقتی راحت باشیم، راحت هم بازی می‌کنیم اما به این موضوع هم فکر کنیم که تیم ما هم پیشرفت‌هایی داشته و قابلیت‌هایی داریم که باید از این قابلیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که با چه هدفی باید در جام بین قاره‌ای شرکت کنیم؟ گفت: ما قهرمان جام ملت‌های آسیا شدیم و پاداش آن حضور در جام بین قاره‌ای بود و حالا که در این مسابقات شرکت می‌کنیم، نباید زنگ تفریح باشیم. اگر اینطوری باشد چرا باید لیگ را تعطیل کنیم و این همه هزینه کنیم. مهم این است که حداقل در این مسابقات تجربه‌اندوزی کنیم چون ما تا حالا مقابل تیم‌های بزرگسالان برزیل و آمریکا بازی نکرده‌ایم و باید با سبک بازی آنها آشنا شویم، ضمن اینکه ۶ تیم در این مسابقات هستند و اگر یک مقدار همت و تلاش کنیم، می‌توانیم مقام هم کسب کنیم.

کارخانه در پایان گفت: مسابقات جام بین قاره‌ای دوره‌ای است و اگر یک مقدار هوشیار باشیم و دوراندیشی کنیم، می‌توانیم در این رقابت‌ها مقام کسب کنیم. باید در این مسابقات از فرصت‌هایی که به دست می‌آید، نهایت استفاده را ببریم و اگر می‌توانیم یک تیم را ببریم، تمام تلاش‌مان را برای پیروزی بکنیم چون در چنین تورنمنت‌هایی امتیازات و گیم‌ها خیلی مهم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز