خبرگزاری کار ایران

والیبال جام‌قهرمانان‌قاره‌‌ها - ژاپن؛

۱۲ مرد سفیدپوش ایران مقابل برزیل معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۳۷

در جام قهرمانان با همین ۱۲ نفر شروع می‌کنیم اما در ادامه بازی‌ها هر جا لازم باشد تغییراتی در ترکیب ۱۲ نفره تیم ایجاد می‌کنیم.

بر اساس اعلام خولیو ولاسکو؛ سعید معروف، مهدی مهدوی، فرهاد ظریف، سید محمد موسوی، عادل غلامی، آرمین تشکری، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، رحمان داوودی، علیرضا مباشری، امیر غفور و شهرام محمودی ۱۲ بازیکن تیم ملی ایران در دیدار برابر برزیل نام گرفتند.

به گزارش ایلنا، ولاسکو ضمن اعلام اسامی ۱۲ بازیکن مربوط به بازی مقابل برزیل، گفت: این در حقیقت ادامه روند تیم ایران در بازی‌های رسمی است. ما با این ۱۲ نفر آخرین بازی رسمی‌مان را در فینال قهرمانی آسیا انجام دادیم و حالا در جام قهرمانان با همین ۱۲ نفر شروع می‌کنیم اما در ادامه بازی‌ها هر جا لازم باشد تغییراتی در ترکیب ۱۲ نفره تیم ایجاد می‌کنیم.

ولاسکو که برنامه تئوری و تمرینی ویژه‌ای برای دفاع وسط های ایران در شناخت نحوه بازیسازی پاسور برزیل؛ برونو رزنده تدارک دیده بود، ابراز امیدواری کرد بازیکنان ایران در برابر برزیل بتوانند آنچه را که تاکنون آموخته‌اند، به نمایش بگذارند و گفت: ما باید خیلی خوب بازی کنیم. همین.

از ساعت ۱۰.۴۰ به وقت ایران، برزیل و ایران با هم مصاف خواهند داد. اولین رویارویی والیبال ایران – برزیل ۴ سال پیش در جریان دوره گذشته همین جام قهرمانان به تاریخ پیوست. آن بازی ۳-۱ به سود برزیل تمام شد اما حالا امسال و تقابلی دیگر میان این دو تیم، حدیثدیگری است چراکه علاوه بر صف کشیدن دو گروه والیبالیست پرتوان و تکنیک مقابل هم، تقابل تفکرات دو مربی پرافتخار دنیای والیبال(خولیو ولاسکو – برناردینیو) هم محسوب می‌شود. بنابر اعلام کمیته کنترل برزیل در این دیدار با لباس زرد و ایران با لباس سفید به میدان خواهد آمد.

سومین و آخرین دیدار سه‌شنبه اما تقابل امریکایی‌هاست. جایی که از ساعت ۱۹.۱۰ به وقت ژاپن(۱۳.۴۰ به وقت ایران) دو تیم ایالات متحده و ژاپن مقابل هم قرار می‌گیرند. ژاپنی‌ها به سرمربیگری گری ساتو و مربیگری دیوید هانت(هر دو امریکایی) با تفکرات والیبال امریکا ولی با پیراهن ژاپن به مصاف تیم کشورشان می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز