خبرگزاری کار ایران

والیبال جام‌قهرمانان‌قاره‌‌ها - توکیو؛

شکست شاگردان ولاسکو در گام نخست؛ به تجربه برزیلی‌ها باختیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۹۸

ملی‌پوشان کشورمان فردا از ساعت ۶:۴۰ صبح به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین دیدار خود در جام‌ قهرمانان قاره‌ها ۳ بر یک مغلوب برزیل شد تا تفاوت‌ سطح والیبال ایران با قهرمان جهان و المپیک اینجا مشخص شود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام قهرمانان قاره‌ها از ساعت ۱۰:۴۰ در سالن اصلی شهر کیوتو به مصاف برزیل رفت که در این دیدار سفیدپوشان کشورمان با نتیجه ۳ بر یک بازی را واگذار کردند تا نخستین شکست شاگردان ولاسکو رقم بخورد.

در این دیدار زردپوشان برزیل موفق شدند ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به سود خود رقم بزنند تا با روحیه‌ای مناسب به ست دوم بروند.

در ست دوم نیز برتری از آن برزیلی‌ها بود که موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ این ست را نیز به سود خود رقم بزنند تا نشان دهند عزم جزمی برای فتح این رقابت‌ها دارند.

در ست سوم ملی‌پوشان ایران بازی را با برتری آغاز کردند تا جایی که برناردینی سرمربی زردها همان ابتدای کار مجبور به گرفتن وقت استراحت فنی شد. سفید‌پوشان ایران تا امتیازات آخر مقابل قهرمان جهان و المپیک دست از مبارزه نکشیدند و در نهایت هم موفق شدند این ست را با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به سود خود رقم بزنند تا نتیجه ۲ بر یک به سود بزریل باشد و کار به ست چهارم کشیده شود.

با شروع ست چهارم تلاش دو تیم بار دیگر برای پیروزی آغاز شد. دو تیم هم پای هم در امتیازات جلو می‌رفتند ولی این برزیلی‌ها بودند که زودتر به امتیاز ۸ رسیدند. در ادامه در حالیکه سفیدپوشان ایران از برزیلی‌ها پیش افتاده بودند و با ۲ امتیاز اختلاف جلو بودند ولی این برزیلی‌ها بودند که امتیازات عقب افتاده را جبران کردند تا وقت استراحت فنی دوم را نیز با برتری ۱۶ بر ۱۴ به سود خود رقم بزنند. در ادامه دو تیم پایاپای پیش می رفتند ولی تجربه برزیلی‌ها باعثشد این ست ۲۵ بر ۲۳ به سود مردان سرزمین قهوه و فوتبال به پایان برسد تا نتیجه بازی ۳ بر یک شود. در پایان پاسور برزیل عنوان بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

ملی‌پوشان کشورمان فردا از ساعت ۶:۴۰ صبح به مصاف ایتالیا خواهد رفت و ساعت ۱۰:۴۰ صبح روز جمعه نیز به مصاف روسیه خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز