خبرگزاری کار ایران

حضور جوانان در لیگ مفید خواهد بود؛

رضایی: هدف ما آمادگی برای رقابت‌های جوانان جهان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۶۰

هدف از شرکت در این رقابت‌ها آمادگی واترپلوئیست‌های جوان برای شرکت در رقابت‌های جوانان جهان است که مرداد ماه آینده در کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم واترپلوی جوانان ایران در مورد شرکت در لیگ برتر گفت: تمامی کشورهای بزرگ و صاحب نام واترپلو از حضور تیم جوانان در لیگ‌ها استقبال می‌کنند.

به گزارش ایلنا، وحید رضایی با اشاره به حضور تیم‌های جوانان در لیگ‌های برتر بسیاری از کشورها گفت: کشورهای بزرگ و صاحب نامی مانند مجارستان برای آمادگی تیم‌های ملی در سطح جوانان از آنها در رقابت‌های مختلف واترپلو استفاده می‌کنند.

رضایی ادامه داد: طبق صحبت‌های اولیه با کمیته فنی واترپلو و جلساتی با ریاست فدراسیون تصمیم به حضور در لیگ برتر واترپلو با تیم ملی جوانان گرفتیم. هدف از شرکت در این رقابت‌ها آمادگی واترپلوئیست‌های جوان برای شرکت در رقابت‌های جوانان جهان است که مرداد ماه آینده در کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم جوانان ایران یادآور شد: حضور واترپلوئیست‌های جوان در لیگ، برنامه بسیار خوبی است. آنها تمرین می‌کنند و در مسابقات رسمی شرکت می‌کنند و در شرایط یک رقابت کاملاً واقعی قرار می‌گیرند. با تیم‌های بزرگسال و قوی لیگ به رقابت می‌پردازند و بعد از هر بازی مشکلات تیم مشخص می‌شود و روی نقطه ضعف‌ها تمرکز بیشتری صورت خواهد گرفت.

رضایی در ادامه افزود: حضور در رقابت‌های لیگ برتر واترپلو برای تیم ملی جوانان مفید خواهد بود اما کافی نیست. تیم ملی جوانان باید در رقابت‌های برون‌مرزی دیگری نیز شرکت کند و در تمام مدت اردو از دیدارهای مختلف تجربه کسب کند. امیدوارم با این برنامه‌ریزی تیم جوانان به موفقیت‌های مطلوبی دست پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز