خبرگزاری کار ایران

نباید این پیروزی را عادی جلوه دهیم؛

قوچان‌نژاد: شکست دادن تیمی مانند ایتالیا در گذشته یک رویا بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۲۶

شکست دادن تیمی مانند ایتالیا در گذشته برای ایران یک رویا بود ولی امروز تیم ملی کشورمان به کابوس تیم‌های بزرگ تبدیل شده است.

کارشناس والیبال گفت: افزایش اعتماد به نفس و روحیه جنگندگی تیم ملی والیبال ایران برای رویارویی با بزرگترین تیم‌های دنیا، اتفاقی بزرگ و خجسته است.

به گزارش ایلنا، جبار قوچان‌نژاد درخصوص دو بازی برگزار شده تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های بین قاره‌ای، اظهار داشت: بازی در مقابل برزیل که یکی از پر افتخارترین و قدرتمندترین تیم‌های والیبال دنیاست قطعا کار آسانی نیست. بازیکنان ما در بازی نخست خود در مقابل این تیم در دو گیم اول و دوم تحت تاثیر نام بزرگ این تیم قرار گرفتند ولی در گیم‌های سوم و چهارم عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد تصریح کرد: اعتقاد دارم تجربه بازیکنان بزریل در مقابل ایران به آنها کمک کرد و گرنه ملی‌پوشان ما استحقاق کسب حداقل یک امتیاز را از این مسابقه داشتند. تیم ملی ایران در بازی امروز مقابل ایتالیا، درخشان عمل کرد و در زدن سرویس و دفاع روی تور بسیار خوب ظاهر شد.

وی با تاکید بر اینکه نباید این این پیروزی را عادی جلوه دهیم، گفت: شکست دادن تیمی مانند ایتالیا در گذشته برای ایران یک رویا بود ولی امروز تیم ملی کشورمان به کابوس تیم‌های بزرگ تبدیل شده است.

این کارشناس والیبال افزود: این نتیجه درخشان که حاصل زحمات و درایت کادر فنی و بازیکنان است یک بار دیگر باعثسربلندی ورزش ایران شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز