خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته یک والیبال؛

تداوم صدرنشینی فولاد و دلیران دشتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۱۳

رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور جام ولایت با ۸ دیدار در شهرهای اصفهان، همدان، پیشوا، کرج، سیرجان، گنبد، آمل و ارومیه پیگیری شد.

هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور با ۸ بازی در دو گروه پیگیری شد و در نهایت در گروه یک دلیران دشتی بوشهر در صدر ماند و در گروه دوم فولاد عظیمی گنبد صدرنشین شد.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور جام ولایت با ۸ دیدار در شهرهای اصفهان، همدان، پیشوا، کرج، سیرجان، گنبد، آمل و ارومیه پیگیری شد.

در گروه یک این رقابت‌ها ذوب‌آهن در بازی خانگی میزبان پاس قوامین بود و ۳ بر صفر مغلوب مهمان خود شد تا نخستین شگفتی هفته چهارم رقم بخورد. ذوب‌آهن با ۶ امتیاز در رتبه پنجم گروه قرار گرفت. پاس قوامین نیز با ۷ امتیاز و یک پله صعود در جایگاه چهارم ایستاد.

در دومین بازی گروه یک هفته چهارم لیگ دسته یک، شکوفا صنعت پویا ۳ بر ۲ در پیشوا در برابر شهرداری این شهر به پیروزی رسید. تیم‌های شهرداری کرج و عقاب تهران نیز بازی سنگین و طولانی را برگزار کردند که در نهایت عقاب تهران موفق به شکست ۳ بر ۲ میزبان خود شد و از قعر جدول این گروه ۲ پله صعود کرد.

گل‌گهر سیرجان در چهارمین بازی گروه یک مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور میزبان پیشگامان شفق اردکان بود و به رغم میزبانی ۳ بر صفر مغلوب این تیم شد. تیم دلیران‌دشتی بوشهر صدرنشین گروه اول در هفته چهارم استراحت داشت.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک گروه دوم نیز با ۴ بازی پیگیری شد و تیم شهرداری دزفول صدرنشین این گروه را به فولاد عظیمی گنبد واگذار کرد. البته نماینده دزفول این هفته استراحت داشت.

شهرداری همدان در نخستین بازی این گروه میزبان شهدای ورزش کرمانشاه بود و این تیم را به سختی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد. دو تیم شهرداری همدان و نماینده کرمانشاه که قبل از این بازی بدون امتیاز بودند در پایان هفته چهارم به ترتیب با دو و یک امتیاز در رتبه‌های هشتم و نهم جدول باقی ماندند.

تیم کاله‌جوان که در هفته سوم استراحت داشت در این هفته در بازی خانگی مغلوب سفیر قم شد تا دومین شگفتی این هفته رقم بخورد. کاله یک پله دیگر سقوط کرد و به رتبه چهارم آمد و سفیر قم در جایگاه پنجم قرار گرفت.

سومین بازی گروه دوم لیگ دسته یک در هفته چهارم را دو تیم فولاد عظیمی و مناطق نفت‌خیز جنوب در گنبد برگزار کردند که میزبان با شکست ۳ بر یک نماینده جنوب ۳ پله صعود کرد و به صدر جدول این گروه رفت.

در آخرین بازی هفته چهارم لیگ دسته یک تیم مقاومت شهرداری ارومیه به رغم میزبانی ۳ بر صفر مغلوب شهرداری ملکان شد تا نماینده ملکان ۳ امتیاز به دست آورد از انتهای جدول به جایگاه ششم بیاید.

نتایج کامل بازی‌های هفته چهارم لیگ دسته یک و جدول رده‌بندی هر گروه از این رقابت‌ها به قرار زیر است:

گروه یک:

ذوب آهن اصفهان صفر – پاس قوامین ۳

(۱۹-۲۵،۲۰ – ۲۵ و ۱۵-۲۵)

شهرداری پیشوا ۲ – شکوفا صنعت پویا ۳

(۲۵ – ۲۱،۲۰ – ۲۵،۲۵ – ۲۷،۲۵ – ۲۱ و ۱۳ - ۱۵)

شهرداری کرج ۲ – عقاب تهران ۳

(۲۷ – ۲۵،۲۵ – ۲۷،۲۰ – ۲۵،۲۵ – ۲۳ و ۱۴ - ۱۶)

گل گهر سیرجان صفر – پیشگامان شفق اردکان ۳

(۲۱ – ۲۵،۲۲ – ۲۵ و ۲۳ - ۲۵)

جدول رده بندی گروه یک:

۱ - دلیران دشتی بوشهر ۹ امتیاز

۲ - پیشگامان شفق اردکان ۹ امتیاز

۳ - گل گهر سیرجان ۷ امتیاز

۴ - پاس قوامین ۷ امتیاز

۵ - ذوب آهن اصفهان ۶ امتیاز

۶ - شکوفا صنعت پویا ۴ امتیاز

۷ - عقاب تهران ۲ امتیاز

۸ - شهرداری پیشوا ۲ امتیاز

۹ - شهرداری کرج یک امتیاز

** نتایج بازی های هفته چهارم گروه دوم:

شهرداری همدان ۳ – شهدای ورزش کرمانشاه ۲

(۲۵ – ۱۶،۲۵ – ۲۳،۲۳ – ۲۵،۲۴ – ۲۶ و ۱۵ - ۸)

فولاد عظیمی گنبد۳ – مناطق نفت خیز جنوب یک

(۲۵ – ۱۸،۱۹ – ۲۵،۲۵ – ۱۷ و ۲۵ - ۲۲)

کاله جوان یک – سفیر قم ۳

(۲۰ – ۲۵،۲۵ – ۱۵،۲۰ – ۲۵ و ۲۳ - ۲۵)

مقاومت شهرداری ارومیه صفر – شهرداری ملکان ۳

(۲۵ – ۲۷،۲۲ – ۲۵ و ۲۴ - ۲۶)

جدول رده بندی گروه دو:

۱ - فولاد عظیمی گنبد ۹ امتیاز

۲ - شهرداری دزفول ۸ امتیاز

۳ - مناطق نفت خیز جنوب ۷ امتیاز

۴ - کاله جوان ۶ امتیاز

۵ - سفیر قم ۶ امتیاز

۶ - شهرداری ملکان ۳ امتیاز

۷ - مقاومت شهرداری ارومیه ۳ امتیاز

۸ - شهرداری همدان ۲ امتیاز

۹ - شهدای ورزش کرمانشاه یک امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز