خبرگزاری کار ایران

تیم روی یک چهره نمی‌چرخد؛

غفور: شهرام محمودی هست، نگران نیستم

کد خبر : ۱۲۲۵۲۴

تیم روی یک چهره نمی‌چرخد که اگر نباشد تیم لنگ بزند. دیدید مقابل ایتالیا نه فقط اصلی‌ها بلکه بازیکنان جایگزین ما هم عامل برد بودند و وقتی به بازی می‌آمدند می‌درخشیدند.

مصدومیت امیر غفور اگرچه جدی نیست و پزشک تیم ملی درمان قطر پاسور ایران را آغاز کرده ولی بعید به نظر می‌رسد این بازیکن ارزشمند، بتواند ایران را در ادامه جام قهرمانان قاره ها همراهی کند.

به گزارش ایلنا، سیامک افروزی می‌گوید: علائم تورم و التهاب استخوان تَلوس(بالای استخوان پاشنه) در مچ پای راست غفور دیده شده و ما درمان او را آغاز کرده‌ایم. گزارش کار را به خولیو ولاسکو اعلام می‌کنم و اوست که باید تصمیم بگیرد بازیکنش می‌تواند به بازی‌ها ادامه بدهد یانه. اگرچه خودم پیشنهاد می‌دهم تا در پای غفور نشانه‌های بهبودی حاصل نشده، روی پایش نباید فشار بیاورد.

امیر غفور هم حضورش در ترکیب تیم ملی را منوط به نظر پزشک و سرمربی تیم می‌داند و از اینکه نتواند به مسابقات ادامه بدهد، نگران نیست. او می‌گوید: خدا را شکر شهرام محمودی هست. نگران نیستم. او مقابل ایتالیا بهترین بازی‌اش را انجام داد. در بقیه بازی‌ها هم همینطور خواهد بود. اصلا تیم روی یک چهره نمی‌چرخد که اگر نباشد تیم لنگ بزند. دیدید مقابل ایتالیا نه فقط اصلی‌ها بلکه بازیکنان جایگزین ما هم عامل برد بودند و وقتی به بازی می‌آمدند می‌درخشیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز