خبرگزاری کار ایران

دفاع ما تحت تاثیر فیزیک روس‌ها بود؛

ولاسکو: استقامت ذهنی برای رقابت با قدرت‌های دنیا را نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۲۸

بازیکنان روسیه هم با تکنیک هستند، هم با هوش. آنها می‌دانند چطور از توپ بهترین استفاده را ببرند.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان بعد از شکست مقابل روسیه تاکید کرد که بازیکنان ما هنوز استقامت ذهنی برای ادامه بازی با قدرت‌های والیبال را به طور کامل به دست نیاورده‌اند ولی نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کردیم.

به گزارش ایلنا، ماحصل نشست خبری مربیان و کاپیتان‌های ایران و روسیه و اظهارنظرات آنها را در ادامه بخوانید:

سعید معروف:ما در برابر یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی کردیم. تیمی که قدرتمند است و والیبال را خوب بازی می کند. دو ست اول بازی خیلی نزدیک بود ولی در ست سوم مل نتوانستیم انگیزه دو ست گذشته را حفظ کنیم. ما باید یاد بگیریم چطور از توپ‌های برگشتی استفاده کنیم.

سرگئی ماکاروف(کاپیتان روسیه):ما امروز توانستیم خوب بازی کنیم. به نظر من عامل برد ما در بازی برابر ایران سرویس‌های خوبی بود که بازیکنان مان به زمین حریف زدند.

آندری ورونکوف(سرمربی روسیه):ما می‌دانستیم ایران تیمی است که در دفاع و توپگیری خوب کار می کند و بازیکنانش هم والیبال را سطح بالا بازی می کنند. بنابر این باید با تمرکز کامل بازی می‌کردیم تا برنده باشیم. همان اتفاقی که در بازی اول برابر ایتالیا برای ما نیفتاد. در مقابل ایران دو ست اول می توانست نتیجه برعکس باشد ولی به دلیل همان تمرکز ما توانستیم ببریم.

خولیو ولاسکو:ما برای برد مقابل یکی از بهترین تیم های دنیا بازی می‌کنیم. جام قهرمانان قاره‌ها بهترین فرصت برای ماست که در مقابل بهترین‌های جهان چیزهای جدید یاد بگیریم و توان و قدرت خود را افزایش بدهیم. بازیکنان ما هنوز استقامت ذهنی برای ادامه بازی با قدرت‌های والیبال را به طور کامل به دست نیاورده‌اند ولی نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کردیم.

وی تاکید کرد: امروز دفاع ما تحت تاثیر فیزیک منحصر به فرد روس‌ها بیشتر منتظر اسپک‌های قدرتمند آنها بود. در حالیکه بازیکنان روسیه هم با تکنیک هستند، هم با هوش. آنها می‌دانند چطور از توپ بهترین استفاده را ببرند. امروز من از مجتبی میرزاجانپور به عنوان بازیکن اصلی استفاده کردم چون در برابر ایتالیا خیلی خوب بازی کرد. او آینده خوبی دارد و من این شانس را به او دادم که در برابر روسیه هم به میدان برود و تجربه بازی در این سطح والیبال را کسب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز