خبرگزاری کار ایران

خودم را مسئول پاسخگویی می‌دانم؛

گودرزی: ورزش باید به دست ورزشی‌های لایق اداره شود / نیازمند تحول اخلاقی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۵۵

الان ورزش ما نیازمند تحول اخلاقی است و به همین دلیل من با شعار ورزش پاک و معرفتی وارد شدم و این مسئولیت را پذیرفتم. ورزش پاک باید به دست ورزشی‌های لایق اداره شود.

وزیر جدید ورزش و جوانان گفت: وظیفه سنگینی را در دو حوزه جوانان و ورزش بر دوش خودم احساس می‌کنم و خودم را مسئول پاسخگویی می‌دانم.

محمود گودرزی در مراسم معارفه‌اش که صبح امروز برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: بسیار خشنودم در محضر بزرگان، عزیزان، پیشکسوتان و دانشگاهیان محترم هستم. از دولت محترم آقای جهانگیری و بقیه عزیزان که در مجلس حضور دارند تشکر می‌کنم. از حسن‌نظر ریاست محترم جمهور و نمایندگان مجلس قدردانی می‌کنم و الان وظیفه سنگینی را در دو حوزه جوانان و ورزش بر دوش خودم احساس می‌کنم و خودم را مسئول پاسخگویی می‌دانم.

وی ادامه داد: بر این باورم که هرگونه سرمایه‌گذاری در ورزش بدون اخلاق ره به جایی نمی‌برد. ورزش ما نیازمند تحول اخلاقی است متأسفانه مسائلی در ورزش ما دیده می‌شود که خوشایند نیست و رسانه ملی هم آن را پخش می‌کند که خواهش می‌کنم این صحنه‌های ناشایست را منعکس نکنند، نه اینکه صورت مسئله را پاک کنیم، بلکه باید آسیب‌شناسی و ریشه‌یابی شود.

گودرزی همچنین تاکید کرد: الان ورزش ما نیازمند تحول اخلاقی است و به همین دلیل من با شعار ورزش پاک و معرفتی وارد شدم و این مسئولیت را پذیرفتم. ورزش پاک باید به دست ورزشی‌های لایق اداره شود. در ورزش پاک به جای رابطه ضابطه و قانون حکم‌فرما است و ورزش پاک پیشگیری جای خود را به مچ گیری نمی‌دهد و زمینه بهره‌مندی همگان از ورزش ایجاد می‌شود.

وی متذکر شد: در ورزش پاک تمام مشکلات در خانواده ورزش حل می‌شود و نهادهای غیر ورزشی اجازه دخالت نخواهند داشت و فرهنگ و منش پهلوانی بیش از قبل توسعه خواهد یافت که برای تحقق این آرمان‌ها برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت داریم که اعلام خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین خاطرنشان کرد: در همین چندین روزه زمینه شورای راهبردی ورزش با ۲۱ کارگروه در حوزه ورزش و ۱۲ کارگروه در عرصه جوانان فراهم شد تا به صورت علمی مسائل حل شود. اولویت مهم دیگر بحثورزش همگانی است تا همه یعنی پیر و جوان و زن و مرد ورزش کنند تا جامعه سالم داشته باشیم. در پایان از تمامی زحمات کلیه سروان، اساتید، ورزشکاران، پیشکسوتان و دانشگاهیان صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم و دست همکاری به سوی آنها دراز می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز