خبرگزاری کار ایران

نتایج کامل هفته نخست لیگ برتر واترپلو

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۶۳

در آخرین بازی از هفته نخست گروه اول رقابت‌های لیگ برتر واترپلو تیم دانشگاه آزاد موفق شد میزبان خود نفت و گاز گچساران را با نتیجه ۷ بر ۶ شکست دهد.

در آخرین بازی از هفته نخست لیگ برتر واترپلو تیم دانشگاه آزاد با اختلاف یک گل نفت و گاز گچساران را شکست داد.

به گزارش ایلنا، در آخرین بازی از هفته نخست گروه اول رقابت‌های لیگ برتر واترپلو تیم دانشگاه آزاد موفق شد میزبان خود نفت و گاز گچساران را با نتیجه ۷ بر ۶ شکست دهد.

در سایر بازی‌های این هفته نیز روز پنج‌شنبه تیم واترپلوی نفت امیدیه نخستین هفته لیگ برتر را با برد پشت سر گذاشت و دانشگاه آزاد شکست ۹ بر ۷ را مقابل امیدیه پذیرفت. نفت امیدیه برابر میزبان خود یعنی نفت و گاز گچساران با نتیجه ۱۲ بر ۷ پیروز شد و بدین ترتیب با ۴ امتیاز در صدر گروه اول مسابقات جای گرفت. هوشنگ حافظی، محمد هادی‌بیک به عنوان ناظر و حامد دایی تقی، امیرحسین صفابخش، منصور مهذب، مالک قاطع، محمود نصر، محمد خرمیان به عنوان داور مدیریت بازی‌ها را برعهده داشتند.

نتایج کامل هفته نخست
دانشگاه آزاد ۷ - نفت امیدیه ۹
نفت امیدیه ۱۲ - نفت و گاز گچساران ۷
نفت و گاز گچساران ۶ - دانشگاه آزاد ۷

جدول رده بندی گروه A
۱ - نفت امیدیه ۴ امتیار
۲ - دانشگاه آزاد ۲ امتیاز
۳ - نفت و گاز گچساران صفر امتیاز
۴ - چوکای گیلان -

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز