خبرگزاری کار ایران

چگونگی انتخاب بهترین‌ها و جوایز نقدی بازیکن‌ها و تیم‌ها

کد خبر : ۱۲۳۱۳۹

رقابت‌های جام قهرمانان قاره‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیست و فردا تیم منتخب خود را خواهد شناخت.

بر اساس قانون جدید فدراسیون جهانی والیبال که از ابتدای سال ۲۰۱۳ در تمام مسابقات جهانی لازم الاجرا اعلام شده؛ در پایان هر دوره از مسابقات جهانی تیم منتخب آن مسابقات معرفی می شوند.

به گزارش ایلنا، یک پاسور، یک پشت خط زن، دو دفاع وسط، دو قدرتی زن، یک لیبرو و یک بازیکن به عنوان ارزشمندترین بازیکن رقابت ها؛ هشت نفری هستند که در مراسم اختتامیه پیکارها معرفی شده و جوایزی به آنها تعلق می گیرد.

رقابت‌های جام قهرمانان قاره‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیست و فردا تیم منتخب خود را خواهد شناخت. البته با ذکر این نکته که بازیکنان تیم منتخب این جام از میان سه تیم برتر انتخاب می شوند.

انتخاب ارزشمندترین بازیکن مسابقات که جایزه نقدی ۲۵ هزار دلاری را خواهد برد، نیز با پیشنهاد سرمربیان تیم‌های حاضر در رقابت‌ها به کمیته فنی مسابقات خواهد بود. جایزه نقدی دیگر بازیکنان تیم منتخب جام قهرمانان قاره‌ها بر اساس اعلام فدراسیون جهانی ۱۰ هزار دلار است.

فدراسیون جهانی والیبال همچنین برای رده‌های اول تا ششم رده بندی نهایی این مسابقات جایزه نقدی در نظر گرفته که البته مبلغ مورد نظر را در روز اختتامیه پرداخت نمی‌کند. بلکه از طریق شماره حساب بانکی کشورها که درFIVB موجود است، در آینده پرداخت خواهد کرد.
۲۵۰هزار دلار برای قهرمان، ۱۲۵ هزار دلار برای نایب قهرمان، ۱۰۰ هزار دلار برای مقام سوم، ۷۰ هزار دلار برای مقام چهارم، ۵۰ هزار دلار برای عنوان پنجم و ۴۰ هزار دلار برای رده ششم جام قهرمانان قاره‌ها در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز