خبرگزاری کار ایران

گلدوزیان:

وزارت ورزش برای سلامت میانسالان برنامه‌ریزی کند

کد خبر : ۱۲۵۵۲۶

اسپری سرد و ماسک احیای قلبی ریوی که سال گذشته از سوی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی تولید شد تا آخر امسال به تولید انبوه خواهد رسید.

رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی گفت: وزارت ورزش و جوانان باید برای تامین سلامتی افراد میانسال جامعه برنامه‌ریزی کند.

به گزارش ایلنا، سیدرضا گلدوزیان با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه معمولا جمعیت جوان کشور جذب ورزش و باشگاه‌های ورزشی می‌شوند، باید برای تامین بهداشت و سلامت افراد میانسال که در معرض بیماری های مختلف نیز قرار دارند، راهکارهای مدون و کاربردی، اندیشیده شود.

وی افزود: در این زمنیه نیاز به انجام فرهنگ‌سازی داریم تا همه قشرهای جامعه فعالیت بدنی و تحرک را از سنین کم آغاز کنند و آن را تا کهنسالی ادامه دهند.

رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی همچنین خواستار تدوین قوانین و دستورالعمل‌های محکم‌تر و جدی‌تری در زمینه بیمه ورزشی ورزشکاران از سوی وزارتخانه شد و گفت: کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی نیاز به حمایت وزارت ورزش و جوانان دارد تا بهتر و بیشتر در راستای تامین سلامت جامعه گام بردارد.

گلدوزیان قدردانی از هیات‌های ورزشی فعال در زمینه تحقق شعارهای سال را امری ضروری برشمرد و عنوان کرد: مسوولان رده بالای ورزش با انجام این کار، انگیزه فعالان ورزشی را بالا برده و به ارتقای شاخص های سلامت جامعه کمک می‌کنند.

وی در ادامه به اقدامات و جایگاه هیات پزشکی ورزشی خراسان‌رضوی اشاره کرد و افزود: کمیته خدمات درمانی این هیات ماه گذشته رتبه برتر کشوری را به دست آورد.

رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان‌رضوی همچنین از راهیابی نصیر نیک‌فرجام از کارکنان کمیته تغذیه این هیات به نمایشگاه ژنو به دلیل اختراع دست مصنوعی و تشک ضد باکتری خبر داد.

گلدوزیان خاطرنشان کرد: اسپری سرد و ماسک احیای قلبی ریوی که سال گذشته از سوی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی تولید شد تا آخر امسال به تولید انبوه خواهد رسید. با تلاش تمام دست‌اندرکاران امر ورزش و بهداشت، روز به روز شاهد بهبود وضعیت سلامت جامعه باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز