خبرگزاری کار ایران

کاراته قهرمانی آسیا - دبی؛

شیرصفت نقره گرفت / ناکامی مصطفوی و طرازپور

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۶۴

کومیته‌کای جوان ایران در دیدار پایانی به مصاف کاراته‌کای خوش تکنیک و آماده ازبکستان رفت و با قبول شکست برابر وی به مدال نقره رسید.

پنجمین مدال نقره کاروان کاراته ایران در مسابقات آسیایی امارات به نام علیرضا شیرصفت ثبت شد.

به گزارش ایلنا، در دومین روز از پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی امارات با حضور ۴۸۲ کاراته‌کا از ۲۹ کشور قاره‌کهن جریان دارد، تیم کاراته جوانان به روی تاتامی رفتند که در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم تیم جوانان علیرضا شیرصفت در مقابل نمایندگان چین تایپه و اردن پس از تساوی ۴ بر ۴ در هانتی برنده شد و گام به دور بعد گذاشت. در این مرحله شیرصفت به مصاف حریف عربستانی رفت و در حالیکه ۲ بر صفر از این کاراته‌کا عقب بود در پایان موفق شد به برتری ۳ بر ۲ برسد و راهی فینال رقابت‌ها شود. کومیته‌کای جوان ایران در دیدار پایانی به مصاف کاراته‌کای خوش تکنیک و آماده ازبکستان رفت و با قبول شکست برابر وی به مدال نقره رسید.

مصطفوی از رسیدن به مدال برنز بازماند

کومیته‌کای‌وزن منهای ۶۸ کیلوگرم تیم جوانان ایران از رسیدن به مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا باز ماند. مجید مصطفوی که کار خود را با پیروزی ۳ بر صفر برابر نماینده قزاقستان و ۹ بر صفر مقابل حریفی از عربستان آغاز کرده بود با قبول شکست ۳ بر یک مقابل کومیته‌کای ژاپنی به دیدار رده‌بندی پای گذاشت تا به مصاف نماینده میزبان برود. مصطفوی که از عدم راهیابی به دیدار پایانی بسیار ناراحت بود در مبارزه رده بندی نیز نتوانست توانایی‌های خود را نشان داده و برابر حریفی از امارات ۲ بر صفر شکست خورد.

حذف زودهنگام طرازپور

همچنین در وزن منهای ۵۳ کیلوگرم بانوان زهرا طرازپور پس از اینکه در دور نخست در هانتی مقابل ژاپن شکست خورده بود در گروه بازنده‌ها نیز به حریف ویتنامی باخت و حذف شد.

در رقابت‌های عصر امروز علی بهبود و کوشا تیموری در کومیته جوانان پسران و همچنین بهنوش نجفی و زهره برزگر در کومیته جوانان دختران بر روی تاتامی حاضر می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز