خبرگزاری کار ایران

کاراته قهرمانی آسیا؛

کومیته تیمی ایران به نیمه نهایی رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۷۸

تیم ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف امارات میزبان این مسابقات خواهد رفت. در دیگر مبارزه مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های عربستان و قزاقستان رقابت می‌کنند.

کومیته تیمی مردان ایران با برتری مقابل اردن خود را به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا در امارات رساند.

به گزارش ایلنا، تیم ایران که در نخستین مبارزه خود با قدرت ازبکستان را شکست داده بود در گام دوم برابر اردن صف‌آرایی کرد. کادر فنی تیم ایران نسبت به مبارزه نخست، یک تغییر را در تیم خود به وجود آورد و مهدی سلطانی را جایگزین حسین سمندر کرد تا از تمامی داشته‌های خود بهره ببرد و نیروی نفرات را تقسیم کند.

سعید حسنی‌پور آغاز کننده مبارزات کومیته تیمی ایران بود و در آغاز کار ۲ امتیاز از دست داد اما در ادامه امتیازات از دست رفته را جبران کرده و حریف را مجبور به دریافت اخطارهای متوالی کرد تا در نهایت نخستین پیروزی تیم کشورمان را رقم بزند.

سامان حیدری که در مسابقات جهانی فرانسه نیز در کومیته تیمی ایران حضور داشت به عنوان نفر بعدی روی تاتامی حاضر شد و در پایان ۳ دقیقه مبارزه سخت و نفس‌گیر به برتری ۶ بر ۵ دست یافت تا تیم ایران در مجموع ۲ بر صفر از حریف پیشی بگیرد.

در سومین مبارزه، سجادگنج‌زاده مطابق انتظار با ارائه مبارزه‌ای منطقی و حساب شده به پیروزی ۴ بر یک رسید تا برتری تیم کشورمان علنی شود.

تیم ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف امارات میزبان این مسابقات خواهد رفت. در دیگر مبارزه مرحله نیمه نهایی تیم‌های عربستان و قزاقستان رقابت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز