خبرگزاری کار ایران

در حکمی رسمی؛

مشاور رسانه‌ای وزیر ورزش و جوانان منصوب شد

کد خبر : ۱۲۷۳۷۲

حمید قاسمی متولد سال ۵۰ در شهر کرمانشاه و دارای دکترای مدیریت و برنامه‌ریزی در تربیت بدنی و ورزش است. او عضو هیئت علمی و دارای مرتبه استادیاری در دانشگاه است.

حمید قاسمی مشاور رسانه‌ای وزیر ورزش شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، در حکم وزیر ورزش و جوانان برای قاسمی آمده است: نظر به تعهد، تجربه و تخصص جنابعالی و به موجب این حکم به سمت «مشاور رسانه‌ای» اینجانب منصوب می شوید. با عنایت به تحصیلات و سابقه علمی و عملی که از شما سراغ دارم و توجه به توان و ظرفیت ارزشمند رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری حوزه ورزش و جوانان کشور، فرصت مغتنمی است تا با بهره‌گیری از آراء و نظریات صاحب نظران و اهل فن، تعامل مثبت و هدفمندی در حوزه روابط وزارت ورزش و جوانان و رسانه ها ایجاد و به رشد و اعتلای ورزش و جوانان کمک نماید.

حمید قاسمی متولد سال ۱۳۵۰ در شهر کرمانشاه و دارای دکترای مدیریت و برنامه ریزی در تربیت بدنی و ورزش است. او عضو هیئت علمی و دارای مرتبه استادیاری در دانشگاه است.

قاسمی سوابق اجرایی خود در ورزش و رسانه را از سال ۱۳۷۵ شروع کرد. سرپرست سابق روابط عمومی و روابط بین الملل سازمان تربیت بدنی در حوزه رسانه سابقه تهیه کنندگی، مجری‌گری، کارشناسی، خبرنگاری، سردبیری و مدیریت گروه ورزش جام جم و شبکه خبر در رادیو و تلویزیون را دارد. در عرصه مطبوعات نیز سابقه صاحب امتیازی و مدیر مسئولی در نشریات مدیریت علمی ورزش و مدیر مسئولی روزنامه ایران ورزشی در کارنامه او ثبت شده است. او مولف کتاب فعالیت‌های رسانه‌ای در ورزش و از مترجمین کتاب روابط عمومی ورزشی و مدرس این دروس در سطح دانشگاه و کارگاه های علمی و اجرایی است.

وی در عرصه‌های اجرایی ورزش نیز در مناسبی چون مسئول کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون وزنه برداری کشور، نایب رییسی غرب آسیا، ریاست انجمن آمادگی جسمانی(پیش از تشکیل فدراسیون)، ریاست فدراسیون اسکواش و عضو کمیته توسعه اسکواش آسیا فعالیت داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز