خبرگزاری کار ایران

پورحسن خبر داد:

۵ جریمه برای برخورد با تیم‌های خاطی والیبال

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۶۱

پیش‌بینی شده که محرومیت، جریمه نقدی، کسر امتیاز، بازی بدون حضور تماشاگر و حتی بازی در شهرهای دیگر ۵ جریمه پیش بینی شده است.

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: باشگاه‌ها و تیم‌های که بر عملکرد هواداران خود کنترلی ندارند، در آینده با برخوردهای جدی‌تری روبرو خواهند شد.

به گزارش ایلنا، منوچهر پورحسن افزود: در آیین نامه لیگ فدراسیون والیبال ۵ جریمه برای برخورد با تیم‌هایی که بر عملکرد هواداران و تماشاگران خود کنترلی ندارند، پیش‌بینی شده که محرومیت، جریمه نقدی، کسر امتیاز، بازی بدون حضور تماشاگر و حتی بازی در شهرهای دیگر ۵ جریمه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد که باشگاه‌های شاغل در لیگ برتر والیبال به درستی آیین‌نامه لیگ فدراسیون والیبال را مطالعه نکرده‌اند، گفت: در نشست امروز کمیته انضباطی مقرر شد موارد پیش‌بینی شده در آیین نامه لیگ برای اطلاع باشگاه‌ها به صورت بخشنامه به آنان یادآوری شود.

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال تصریح کرد: از این به بعد دیگر کمیته انضباطی برای مشکلاتی همچون فحاشی و استفاده از الفاظ نامناسب در بازی‌ها تشکیل جلسه نخواهد داد و تصمیم‌گیری در باره اینگونه موارد به ناظرین بازی‌ها و سازمان لیگ سپرده شده و بلافاصله سازمان لیگ وارد عمل می‌شود و با متخلفین برخورد قاطع می کند.

وی تاکید کرد: اگر ناظرین فدراسیون والیبال در رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک تشخیص دهند که تماشاگرنماها به حمایت از باشگاهی، بر علیه باشگاه و تیم دیگر از فحاشی و کلمات رکیک استفاده کردند، می‌توانند بازی را متوقف و باخت فنی(۳ بر صفر) برای تیم و باشگاه خاطی اعلام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز