خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته یک والیبال؛

دسته یکی‌ها به نیم فصل رسیدند؛ پاس میزبان صدرنشین

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۸۶

هفته هشتم لیگ دسته یک والیبال فردا چهارشنبه با ۸ دیدار در دو گروه پیگیری خواهد شد در حالی که تنها یک هفته دیگر تا پایان نیم فصل این گروه باقی مانده است.

هفته هشتم لیگ دسته یک والیبال فردا چهارشنبه با ۸ دیدار در دو گروه پیگیری خواهد شد در حالی که تنها یک هفته دیگر تا پایان نیم فصل این گروه باقی مانده است.

به گزارش ایلنا، بازی‌های گروه یک لیگ دسته یک این هفته در شهرهای تهران، اصفهان، کرمان و پشوا برگزار خواهد شد.
در نخستین بازی این گروه در هفته هشتم پاس قوامین که با ۹ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد، میزبان پیشگامان شفق اردکان صدرنشین گروه یک این رقابت‌ها است. پیشگامان که هفته پیش به صدر رسید برای حفظ جایگاه خود باید عقاب را از پیش رو بردارد.

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری کرج برگزارکنندگان دومین بازی گروه یک این رقابت‌ها در هفته هشتم هستند. ذوب‌آهن با ۱۱ امتیاز در ربته چهارم قرار دارد و از امتیاز میزبانی در این بازی هم برخوردار است، شهرداری کرج که قعرنشین جدول و تنها تیم بدون برد گروه است، کار سختی در برابر این تیم خواهد داشت. با توجه به اینکه گل‌گهر سیرجان این هفته استراحت دارد، ذوب‌آهن در صورت پیروزی می‌تواند رتبه سوم جدول را از این تیم بگیرد.

تیم والیبال شکوفا صنعت‌پویا در سومین بازی گروه یک لیگ دسته یک از عقاب تهران در شهر کرمان پذیرایی خواهد کرد. شکوفا صنعت و عقاب با ۶ و ۲ امتیاز در رتبه‌های هفتم و هشتم جدول این گروه قرار دارند، اما شکوفا دو برد بیشتر از عقاب دارد.

بازی شصتم مسابقات در شهر پیشوا برگزار خواهد شد که شهرداری این شهر میزبان دلیران‌دشتی بوشهر خواهند بود. دلیران که ۵ هفته صدرنشین لیگ دسته یک بود برای بازگشت به صدر جدول نیاز مبرم به پیروزی در ۳ ست متوالی این بازی دارد و امیدوار باشد شکوفا صنعت یک امتیاز به حریف خود بدهد. البته دلیران‌دشتی بوشهر یک بازی نسبت به صدرنشین فعلی جدول کمتر انجام داده است.

برنامه مسابقات گروه یک لیگ دسته یک در هفته هشتم به قرار زیر است:
ساعت ۱۶، پاس قوامین – پیشگامان شفق اردکان، تهران
ساعت ۱۶، ذوب آهن اصفهان – شهرداری کرج، اصفهان
ساعت ۱۶، شکوفا صنعت پویا – عقاب تهران، کرمان
ساعت ۱۶، شهرداری پیشوا – دلیران دشتی بوشهر، پیشوا

جدول این گروه تا پایان هفته هفتم نیز به شکل زیر است:

۱ - پیشگامان شفق اردکان ۱۷ امتیاز
۲ - دلیران دشتی بوشهر ۱۶ امتیاز
۳ - گل‌گهر سیرجان ۱۳ امتیاز
۴ - ذوب آهن اصفهان ۱۱ امتیاز
۵ - پاس قوامین ۹ امتیاز
۶ - شهرداری پیشوا ۸ امتیاز
۷ - شکوفا صنعت ۶ امتیاز
۸ - عقاب تهران ۲ امتیاز
۹ - شهرداری کرج ۲ امتیاز

شهرهای کرمانشاه، همدان، قم و آمل میزبانان گروه دوم لیگ دسته یک در هفته هشتم این رقابت‌ها هستند. تیم فولاد عظیمی گنبد که صدرنشین این گروه است در این هفته استراحت دارد و بهترین فرصت برای مناطق نفت‌خیز جنوب مهیاست که با شکست شهدای ورزش کرمانشاه صدرنشین گروه شود. مناطق نفت‌خیز هم اکنون با ۱۵ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و این هفته با شهدای ورزش کرمانشاه که با ۶ امتیاز در رتبه هشتم گروه قرار دارد، بازی می کند.

شهرداری همدان که در قعر جدول این گروه است این هفته میزبان مقاومت شهرداری ارومیه خواهد بود تا وضعیت امتیازهای خود را بهتر کند. این تیم اگر پیروز میدان باشد بعید به نظر می‌رسد جایگاهش در جدول تغییر کند زیرا با نماینده کرمانشاه رتبه هشتم جدول ۳ امتیاز فاصله دارد. اما مقاومت ارومیه ۷ امتیاز دارد و در رتبه ششم جدول است و اگر پیروز شود شرایطش در جدول بهتر خواهد شد.

تیم‌های سفیر قم و شهرداری ملکان برگزار کننده سومین بازی هفته هشتم لیگ دسته یک خواهند بود. سفیر که در این بازی میزبان است با ۸ امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد و از نظر بازی خانگی، امتیاز و تعداد پیروزی نسبت به شهرداری ملکان که با ۷ امتیاز در رتبه هفتم جدول است، در شرایط بهتری قرار دارد.

شهرداری دزفول که با ۱۳ امتیاز رتبه سوم جدول گروه دو در اختیار دارد در این هفته میهمان کاله جوان در شهر آمل است و اگر هم در برابر میزبان خود مغلوب شود، تغییری در جایگاهش بوجود نخواهد آمد، چون کاله جوان با ۹ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد. اما اگر موفق به شکست کاله شود می تواند به امید شکست مناطق نفت‌خیز در برابر شهدای ورزش کرمانشاه به جایگاه دومی بیاندیشد.

برنامه مسابقات گروه دوم لیگ دسته یک در هفته هشتم به قرار زیر است:
ساعت ۱۶، شهدای ورزش کرمانشاه – مناطق نفت خیز، کرمانشاه
ساعت ۱۶، شهرداری همدان – مقاومت شهرداری ارومیه، همدان
ساعت ۱۶، سفیر قم – شهرداری ملکان، قم
ساعت ۱۶، کاله جوان – شهرداری دزفول، آمل

وضعیت جدول این گروه نیز به شکل زیر است:
۱ - فولاد عظیمی ۱۶ امتیاز
۲ - مناطق نفت خیز ۱۵ امتیاز
۳ - شهرداری دزفول ۱۳ امتیاز
۴ - کاله جوان ۹ امتیاز
۵ - سفیر قم ۸ امتیاز
۶ - مقاومت شهرداری ارومیه ۷ امتیاز
۷ - شهرداری ملکان ۷ امتیاز
۸ - شهدای ورزش کرمانشاه ۶ امتیاز
۹ - شهرداری همدان ۳ امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز