خبرگزاری کار ایران

عبدالحمید احمدی خبر داد:

راه‌اندازی اتاق فکر و تدوین لایحه قانون ورزش

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۵۵

ارتقاء جایگاه ورزش در بخش‌های تخصصی و فرهنگی از دغدغه‌های فعلی وزارت ورزش و جوانان است و هیچ فضای تقابلی وجود ندارد.

مشاور عالی وزیر و رییس شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان با اعلام خبر راه‌اندازی اتاق‌فکر و تدوین قانون جامع ورزش بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای پیشبرد اهداف مدیریتی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش ایلنا، عبدالحمید احمدی با تاکید بر نقش رسانه‌های گروهی برای پیشبرد اهداف مدیریتی، تعامل و همکاری در جهت رشد این وزارتخانه را مورد توجه قرار داد.

وی گفت: ارتقاء جایگاه ورزش در بخش‌های تخصصی و فرهنگی از دغدغه‌های فعلی وزارت ورزش و جوانان است و این جلسه اشتراک نظر در مورد دغدغه‌هاست و هیچ فضای تقابلی وجود ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه رسانه‌ها افکار عمومی و مدیریت کار اجرا را هدایت می‌کند، اظهار داشت: این تعامل علاوه بر ایجاد هم‌افزایی، حرکت رو به جلو و اعتلای ورزش را در پی خواهد داشت.

احمدی با تاکید بر نقد سازنده توسط رسانه‌های گروهی ادامه داد: اتفاق جدید در حوزه ورزش رخ داده و آن‌هم ایجاد فضای نقد با هدف بیان راهکار مشکلات است.

وی در این نشست از راه‌اندازی اتاق فکر و تدوین لایحه قانون ورزش خبر داد و گفت: تعامل و همفکری زمینه رشد ورزش را در پی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز