خبرگزاری کار ایران

تکواندوی جایزه بزرگ منچستر؛

باقری، عبدالهی، نصر و مستعان، امروز مقابل رقیبان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۴۰

نخستین مرحله مسابقات جایزه بزرگ و کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ بزریل، در رده ۸ رتبه‌بندی مسابقات فدراسیون جهانی، از ۲۲ الی ۲۴ آذرماه در شهر منچستر در حال برگزاری است.

در دومین روز از مسابقات جایزه بزرگ منچستر، ۴ نماینده کشورمان در اوزان اول و سوم به مصاف رقیبان می‌روند.

به گزارش ایلنا، نخستین مرحله مسابقات جایزه بزرگ و کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ بزریل، در رده ۸ رتبه‌بندی مسابقات فدراسیون جهانی، از ۲۲ الی ۲۴ آذرماه به میزبانی انگلیس و در شهر منچستر در حال برگزاری است.

در این دوره از رقابت‌ها تکواندوکاران در ۴ وزن المپیکی‌(۵۸ -، ۶۸ -، ۸۰ - و ۸۰ +) کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می پردازند. در ادامه این بازی‌ها امروز شنبه مسابقات اوزان ۵۸ - و ۸۰ - کیلوگرم برگزار می‌شود.

در وزن ۵۸ - کیلوگرم هادی مستعان نایب قهرمان سال ۲۰۱۳جهان در گام اول باید با احمد نبیل از اندونزی روبرو شود تادر مرحله بعدی با برنده مصر و استرالیا پیکار کند.

میثم باقری دارنده دو نشان برنز جهان در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ در همین گروه در مرحله نخست بروکس دومینگ از انگلیس را پیش رو دارد و در گام دوم باید با برنده دیدار " تائه مون چا " مرد طلایی وزن منهای ۵۸ جهانی مکزیک و اسکار لوئیز از کلمبیا مبارزه کند.

همچنین امروز فرزاد عبداللهی و علیرضا نصرآزادانی در وزن ۸۰ - کیلو گرم پای در میدان مبارزه می گذارند.

نصر آزادانی با حسن نبیل از اردن مبارزاتش را شروع می کند. در مرحله دوم با برنده دیدار محمد لوتالو نفر سوم المپیک لندن از انگلیس و حریف چینی اش مسابقه خواهد داد.

در گروه نصر، رامین عزیزوف از آذربایجان، ریدوان از ترکیه و خوان سانچز پرتغالی حضور دارند.

عبداللهی هم در ابتدا با سیدو گرانه از ساحل عاج دیدار می کند و در مرحله بعدی با برنده دیدار مکزیک و روسیه پیکار می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز