خبرگزاری کار ایران

تکواندوی جایزه بزرگ منچستر؛

مستعان به یک هشتم نهایی رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۰۳

نخستین مرحله مسابقات جایزه بزرگ، در رده ۸ رتبه بندی مسابقات فدراسیون جهانی، از ۲۲ الی ۲۴ آذرماه به میزبانی انگلیس و در شهر منچستر در حال برگزاری است.

در دومین روز مسابقات جایزه بزرگ منچستر، هادی مستعان نماینده وزن ۵۸ - کیلوگرم کشورمان با شکست نماینده استرالیا راهی دیدار یک هشتم نهایی شد.

به گزارش ایلنا، نخستین مرحله مسابقات جایزه بزرگ، در رده ۸ رتبه بندی مسابقات فدراسیون جهانی، از ۲۲ الی ۲۴ آذرماه به میزبانی انگلیس و در شهر منچستر در حال برگزاری است.

دراین دوره از رقابتها تکواندوکاران در چهار وزن المپیکی‌(۵۸ -، ۶۸ -، ۸۰ - و ۸۰ +) کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

امروز و در دومین روز مسابقات هادی مستعان تکواندوکار وزن ۵۸ - کیلوگرم کشورمان که در دیدار نخست احمد نبیل از اندونزی را با نتیجه ۸ بر ۷ شکست داد، در بازی دوم به مصاف نماینده استرالیا رفت و با نتیجه ۱۶ بر ۲ راهی دیدار یک هشتم نهایی شد.

وی در این مرحله باید به مصاف تکواندوکاری از انگلیس برود.

همچنین در دیگر رقابتهای امروز، فرزاد عبدالهی تکواندوکار وزن ۸۰ - کیلوگرم کشورمان که در نخستین دیدار خود مقابل " سیدو گرانه " از ساحل عاج با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری دست یافت و در مرحله دوم و در مقابل نماینده روسیه شکست خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز