خبرگزاری کار ایران

طالب‌پور تاکید کرد:

لزوم تدوین برنامه منسجم مدیریت بر منابع موجود در ورزش

کد خبر : ۱۲۹۰۹۴

کشور ما با برخورداری از جمعیت جوان که در بهترین زمان برای برنامه‌ریزی‌های ورزشی قرار دارد، در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد.

رییس پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور گفت: مهمترین موضوع ورزش کشور در وضعیت موجود، تدوین یک برنامه منسجم مدیریت بر منابع موجود است.

به گزارش ایلنا، مهدی طالب‌پور با بیان این مطلب اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها در کشور ما معمولا یا آرمانی و بلندپروازانه است که دست یافتن به آن غیرممکن است و یا گاهی بی‌برنامه هستیم و ظرفیت‌های موجود در کشور را بدون استفاده رها می‌کنیم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از منابع موجود برای نیل به پیشرفت در ورزش کشور، افزود: عوامل زیادی برای رسیدن به موفقیت دخیل است که عمده آنها در کشور ما وجود دارد.

رییس پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور با اشاره به وجود ظرفیت‌های ورزشی و قهرمانی فراوان در کشور، گفت: کشور ما با برخورداری از جمعیت جوان که در بهترین زمان برای برنامه‌ریزی‌های ورزشی قرار دارد، در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد.

طالب‌پور خاطرنشان کرد: قطعا برای بهبود روند هماهنگی بین عوامل مختلف و مدیریت منابع در حوزه ورزش باید از یافته‌های جدید علمی و روز دنیا بهره برد.

وی گفت: با شناختی که از تیم مدیریتی جدید وزارت ورزش و جوانان دارم پس از کسب شناخت و انجام بررسی‌های لازم در مدت زمانی کوتاه، با وجود محدودیت‌های مالی و سیاسی، آینده خوبی را برای ورزش کشور پیش بینی می‌کنم.

رییس پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور افزود: افرادی مدیریت ورزش کشور را در دست دارند که می‌توانند با برنامه‌ریزی‌های خود شرایط رشد و پیشرفت روز افزون آن را فراهم کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز