خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال - هفته نهم؛

پیکان و میزان صعود کرد؛ کاله ناکام بزرگ هفته

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۱۹

در پایان هفته نهم متین، باریج‌اسانس و میزان مشهد در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند و ۵ تیم کاله، پیکان، ارومیه، تبریز و جواهری‌گنبد در جایگاه‌های چهارم تا هشتم جای گرفتند.

هفته نهم لیگ برتر والیبال با ۶ بازی پیگیری شد و تیم‌های پیکان و شهرداری تبریز بیشترین تغییر(سه پله‌ای) در جدول این رقابت‌ها داشتند اما اولی صعود و دومی سقوط تجربه کرد.

به گزارش ایلنا، هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر با ۶ دیدار در شهرهای زاهدان، کرج، ورامین، تهران، آمل و ارومیه پیگیری شد که در پایان این هفته تیم والیبال پیکان پس از شکست نماینده زاهدان از رتبه هشتم به پنجم آمد و شهرداری تبریز که مغلوب نوین کشاورز شد، از جایگاه چهارمی به رتبه هفتمی نزول کرد. همچنین تیم میزان مشهد پس از شکست کاله در آمل از جایگاه پنجمی به رتبه سومی رسید تا خود را به عنوان یکی از مدعیان در پایان هفته نهم مطرح کند.

نتایج کامل دیدارهای هفته نهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

شهرداری زاهدان صفر – پیکان تهران ۳(۱۵ بر ۲۵،۲۳ بر ۲۵ و ۲۱ بر ۲۵)

سایپا البرز صفر - باریج‌اسانس‌کاشان ۳(۱۶ بر ۲۵،۱۶ بر ۲۵ و ۱۸ بر ۲۵)

متین‌ورامین ۳ – آلومینیوم‌المهدی ۲(۲۵ بر ۲۳،۲۵ بر ۱۴،۱۷ بر ۲۵،۱۸ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۱)

نوین‌کشاورز ۳ – شهرداری تبریز یک(۲۵ بر ۲۰،۲۶ بر ۲۴،۲۳ بر ۲۵ و ۲۶ بر ۲۴)

کاله‌مازندران صفر – میزان‌مشهد ۳(۱۸ بر ۲۵،۲۲ بر ۲۵ و ۱۸ بر ۲۵)

شهرداری ارومیه ۲– بازرگانی جواهری‌گنبد ۳(۲۵ بر ۱۸،۲۳ بر۲۵،۲۲ بر ۲۵،۲۵ بر۱۶ و ۱۳ بر ۱۵)

در پایان هفته نهم تیم‌های متین، باریج اسانس و میزان مشهد به ترتیب با ۱۹،۱۸ و ۱۴ امتیاز در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند و ۵ تیم کاله، پیکان، ارومیه، تبریز و جواهری‌گنبد با ۱۲ امتیاز در جایگاه‌های چهارم تا هشتم جای گرفتند.

کاله‌مازندران با تعداد برد بیشتر بالاتر از پیکان در رده چهارم ایستاد و پیکان نیز با معدل ست بهتر در مکان پنجم قرار گرفت. شهرداری تبریز نیز با توجه به معدل ست بهتر نسبت به بازرگانی جواهری گنبد ششم شد و شهرداری ارومیه نیز به علت تعداد برد کمتر در مکان هشتم جای گرفت. آلومینیوم المهدی بندرعباس، شهرداری زاهدان و سایپا نیز به ترتیب با ۹،۸ و ۵ امتیاز در رده های دهم تا دوازدهم قرار گرفتند.

تیم‌ها ابتدا بر اساس امتیاز، سپس بر اساس تعداد برد، معدل ست(ست برده بر باخته) و در آخر بر اساس معدل پوئن(پوئن برده بر باخته) در جدول رده‌بندی قرار خواهند گرفت و در صورت تساوی بازی‌های مستقیم مد نظر قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز