خبرگزاری کار ایران

مسابقات لیگ برتر تنیس؛

برتری محمدی بر تنیسور برتر کشور / نوار پیروزی‌های پرسپولیس قطع شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۵۰

تیم‌های فولاد آلیاژی یزد و آکادمی تنیس پارسیان توانستند با نتیجه مشابه ۲ بر یک مقابل تیم‌های گاز تهران و پرسپولیس تهران به برتری برسند

در حالی دومین روز از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر تنیس باشگاه‌های کشور در کیش به پایان رسید که تیم‌های مدعی گاز تهران و پرسپولیس مقابل حریفان خود شکست خوردند.

به گزارش ایلنا، دومین روز رقابت های لیگ برتر تنیس باشگاه‌های کشور(جام خلیج فارس) با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد که در نهایت تیم‌های فولاد آلیاژی یزد و آکادمی تنیس پارسیان توانستند با نتیجه مشابه ۲ بر یک مقابل تیم‌های گاز تهران و پرسپولیس تهران به برتری برسند و بازی تیم های البرز گاز کیش و کوئست ارومیه نیز با نتیجه ۳ بر صفر به سود نماینده کیش اعلام شد.

همچنین با توجه به پیروزی معین محمدی در مقابل انوشا شاهقلی تنیسور برتر کشور، وی به عنوان بهترین بازیکن روز دوم بازی ها معرفی شد و تا پایان روز دوم بازی ها تیم های البرز گاز کیش، پرسپولیس تهران و آکادمی تنیس پارسیان نیز به ترتیب در جایگاه اول تا سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

به این ترتیب در روز سوم بازی ها ۲ تیم البرز گاز کیش و گاز تهران با یکدیگر روبرو می شودند، فولاد آلیاژی یزد با مناطق نفت خیز جنوب مسابقه می دهد و پرسپولیس با کوئست ارومیه بازی می کند و تیم آکادمی تنیس پارسیان نیز با قرعه استراحت روبرو است.

سرداوری و داوری این دوره از رقابت ها به ترتیب بر عهده امیر حسین موسوی، محمد رضا چیتگر از تهران، مسیح صلاح، سام صدری، حسن لاچیانی از اصفهان و مهدی ملک زاده از خراسان رضوی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز