خبرگزاری کار ایران

هواداران مشهدی برگ برنده ما هستند؛

قوچان‌نژاد: اسیر غرور بردهای قبلی نشدیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۵۹

حریف ما در این مسابقه تیم قدرتمند و ریشه‌داری بود، شهرداری ارومیه جزو تیم های قوی لیگ محسوب می‌شود و شکست آن کار آسانی نبود.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی گفت: خوشبختانه میزان، شخصیت یک تیم قدرتمند و پیروز را پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا، جبار قوچان‌نژاد پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل شهرداری ارومیه رقم خورد، اظهار داشت: در حال حاضر به مرحله‌ای رسیده‌ایم که تمامی بازیکنان تیم، ضمن ارائه یک بازی زیبا امتیاز مسابقات را از آن خود می‌کنند. بزرگترین دغدغه‌ام در روزهای اخیر اسیر شدن بازیکنان در غرور برد بازی‌های قبلی بود که خوشبختانه با تاکیداتی که در تمرینات بر روی این موضوع داشتیم و آمادگی روانی بازیکنان، توانستیم بازی خود را به شکلی زیبا و تماشاگرپسند ارائه کنیم و امتیاز کامل را بگیریم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی در ادامه گفت: حریف ما در این مسابقه تیم قدرتمند و ریشه‌داری بود، شهرداری ارومیه جزو تیم‌های قوی لیگ محسوب می‌شود و شکست آن کار آسانی نبود.

قوچان‌نژاد ادامه داد: از تاثیر حمایت تماشاگران مشهدی در کسب پیروزی‌های اخیر نباید به سادگی گذشت، آنها با حمایت بسیار خوب خود و جوی که در سالن بوجود می آورند یکی از برگ‌های برنده ما در بازی‌های خانگی محسوب می‌شوند که از تک تک آنان تشکر می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز