خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر نفت شدن ناطق برای ما پول نمی‌شود!

مقصودی: نمی‌گذاریم حق کسی ضایع شود / تا هستیم باج نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۲۵

بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم تا روزی که من و حاج احمد ناطق در فدراسیون بوکس هستیم، به کسی باج نمی‌دهیم و نمی‌گذاریم حق کسی ضایع شود.

صدور حکم مشاور وزیر نفت برای احمد ناطق‌نوری اگرچه اهالی بوکس را به حل مشکلات مالی این فدراسیون امیدوار کرد، اما نایب رئیس فدراسیون بوکس نظری غیر از این دارد.

منوچهر مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این خصوص گفت: این حکم خوب است، اما برای فدراسیون پول نمی‌آورد چون اصلا قرار نیست وزیر نفت به فدراسیون بوکس منابع مالی تزریق کند.

وی در مورد مشکلات مالی فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: ما بسیاری از برنامه‌های داخلی و برون‌مرزی خود را لغو کرده و می‌کنیم چون واقعا پولی نداریم، البته این تنها مشکل ما نیست. تمامی فدراسیون‌ها مشکل بی‌پولی دارند که امیدوارم به زودی این مسائل حل شود.

مدیر تیم‌های ملی فدراسیون بوکس در ادامه درباره دعوت نشدن ملی‌پوشان سرشناس به اردوی تیم ملی و انتقاد آنها از شخص وی اظهار داشت: آنها می‌خواهند با یک بازی فیکس تیم شوند، اما ما این کار را نمی‌کنیم چون نمی‌خواهیم حق جوانان دیگر را پایمال کنیم.

مقصودی ادامه داد: بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم تا روزی که من و حاج احمد ناطق در فدراسیون بوکس هستیم، به کسی باج نمی‌دهیم و نمی‌گذاریم حق کسی ضایع شود.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در پایان از احتمال لغو میزبانی تایلند از رقابت‌های جوانان آسیا خبر داد و گفت: به دلیل مسائل سیاسی در تایلند احتمالا مسابقات آسیایی جوانان در این کشور لغو می‌شود که البته هنوز خبر قطعی در این خصوص اعلام نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز