خبرگزاری کار ایران

اگر خودخواه بودم، به منچسترمی‌رفتم؛

کرمی: اعضای مجمع به خاطر تکواندو باید به بهترین کاندیدا رای دهند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۹۵

امیدوارم انتخابات هرچه زودتر برگزار و فرد اصلح انتخاب شود چراکه مردم از تکواندو انتظارات زیادی دارند.

قهرمان تکواندوی جهان از اعضای مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو خواست به خاطر تکواندو باید به بهترین گزینه رای دهند چراکه ۷۵ میلیون ایرانی به رای آنها چشم دوخته‌اند.

یوسف کرمی در گفت‌وگو با ایلنا افزود: امیدوارم انتخابات هرچه زودتر برگزار و فرد اصلح انتخاب شود چراکه مردم از تکواندو انتظارات زیادی دارند.

وی ادامه داد: حاشیه‌های اخیر برای تکواندو اصلا جالب نیست چون تکواندو هیچ‌گاه با حاشیه‌ها سر و کار نداشته، به همین دلیل امیدوارم آنهایی که در روز برگزاری مجمع حق رای دارند، به بهترین کاندیدا رای دهند.

دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۰۴ آتن در ادامه در مورد شرایط فعلی خود گفت: این روزها بیشتر وقتم را صف درس و تحصیل می‌کنم. البته از تمرینات نیزغافل نیستم و در باشگاهم تمریناتم را ادامه می‌دهم.

کرمی در پاسخ به این سئوال که بالاخره از تیم کنار می‌روی یا نه، تصریح کرد: هنوز تصمیم قطعی‌ام را نگرفته‌ام. البته با ذوالقدر صحبت کرده‌ام، اما فعلا چیزی قطعی نیست. به هرحال اگر به این نتیجه برسم که به درد تکواندو می‌خورم، بازهم ادامه می‌دهم، وگرنه جای خود را به جوانان می‌دهم.

کاپیتان سابق تیم ملی افزود: من آدم خودخواهی نیستم. اگر بودم، به منچستر می‌رفتم و بازی می‌کردم چون هم در رنکینگ بودم و هم امتیازات لازم را داشتم اما از حق خودم گذشتم و به منچستر نرفتم و جا را برای جوانان باز گذاشتم.

قهرمان بازی‌های آسیایی گوانگژو ادامه داد: همین الان رنکینگ جهانی من از خیلی‌ها در ایران بهتر است اما همواره مسائل ملی را بر هر چیز دیگری ترجیح می‌دهم. اگر غیر از این بود، در این ماه‌ها در مقابل تخریب‌ها سکوت نمی‌کردم.

کرمی در پایان با بیان اینکه با هیچ‌کس در تیم ملی مشکلی ندارد، یادآور شد: من نه با مرتضی کریمی و نه با هیچ‌کس دیگر مشکلی ندارم، اما وقتی بی‌حرمتی‌ها را دیدم، نتوانستم در اردو بمانم. همان‌طور که گفتم اگر ببینم به درد تکواندو می‌خورم، همچنان در خدمت تیم ملی خواهم بود، وگرنه با هوگوی تیم ملی خداحافظی می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز