خبرگزاری کار ایران

با قدرت در جنوا حاضر می‌شویم؛

میان‌محله: یک بازیکن ایرانی ساکن ایتالیا را به تیم ملی دعوت کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۰۱

طاهریان از جمله ورزشکاران آینده‌دار ساواته است که می‌تواند برای تیم ایران در مسابقات جهانی جنوا مدال کسب کند. وی چند روزی است به کشورمان سفر کرده و ما وضعیت جسمی و فنی او را ارزیابی کرده‌ایم.

مربی تیم ملی ساواته گفت: بهترین‌ها را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم تا حضوری قدرتمندانه در مسابقات جهانی جنوا داشته باشیم.

مهدی میان‌محله در گفت‌وگو با ایلنا در مورد برنامه های آینده تیم ملی ساواته افزود: مسابقات کشوری و همچنین بازی‌های انتخابی اسفندماه برگزار می‌شوند که نفرات برتر این دو رقابت به اردو راه می‌یابند، ضمن اینکه مدال‌آوران دوره گذشته مسابقات جهانی نیز دعوت خواهند شد.

وی ادامه داد: پس از انجام مراحل گزینشی ملی‌پوشان، اردوها را آغاز می‌کنیم که البته مکان برپایی اردوها به نظر کمیته ملی المپیک و فدراسیون ورزش‌های رزمی بستگی دارد.

مربی تیم ملی ساواته از دعوت یک بازیکن ایرانی ساکن ایتالیا به اردوی تیم ملی خبر داد و اظهار داشت: سلمان طاهریان از سن ۵ سالگی به همراه خانواده‌اش به ایتالیا رفته است. وی ۵ سال است ساواته کار می‌کند و در مسابقات داخلی ایتالیا عناوین خوبی کسب کرده است.

وی تصریح کرد: طاهریان از جمله ورزشکاران آینده‌دار ساواته است که می‌تواند برای تیم ایران در مسابقات جهانی جنوا مدال کسب کند. وی چند روزی است به کشورمان سفر کرده و ما وضعیت جسمی و فنی او را ارزیابی کرده‌ایم. معتقدم طاهریان در رقابت‌های جهانی می‌تواند در وزن ۸۰ کیلوگرم برای کشورمان مدال کسب کند.

ساواته(بوکس فرانسوی) یکی از رشته‌های رسمی سازمان اسپورت‌آکورد(از مجموعه‌های مورد تایید کمیته بین‌المللی المپیک) و به عنوان انجمن تحت نظارت فدراسیون ورزش‌های رزمی است که در سال‌های اخیر افتخارات زیادی برای ورزش کشورمان به ارمغان آورده است. دبیر کلی فدراسیون جهانی و نایب رئیسی فدراسیون آسیایی ساواته بر عهده حمیدرضا حصارکی رئیس انجمن ساواته ایران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز