خبرگزاری کار ایران

مدال من با دیگر قهرمانان چه فرقی دارد؟

اکبری: برای ۵ مدال جهانی ۵میلیون گرفته‌ام!

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۳۹

برای ۵ مدال جهانی و به ویژه طلای المپیک رزمی دنیا فقط ۵ میلیون گرفته ام. مدال من با دیگر قهرمانان چه فرقی دارد؟ ما شبانه روز در اردوها هستیم و شغلی جز ورزش نداریم. پس چرا با ما اینگونه رفتار می‌کنند؟

برای کسب ۵ مدال جهانی فقط ۵میلیون تومان به من داده‌اند. چرا بین قهرمانان فرق می‌گذارند؟!

به گزارش ایلنا، تیم ملی جوجیتسوی ایران چندی پیش در مسابقات کامبت‌گیمز روسیه، المپیک هنرهای رزمی جهان، موفق به کسب ۲ مدال طلا و نقره شد و در مجموع تیمی نیز سکوی سومی بازی ها را از آن خود کرد اما علیرغم گذشت ۲ ماه از این رقابت‌های مهم، هنوز هیچ تجلیلی از مدال آوران تیم ملی نشده است.

مجتبی اکبری قهرمان جوجیتسوی جهان که در مسابقات کامبت‌گیمز موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به ایلنا گفت: ۲ ماه از مسابقات کامبت‌گیمز می‌گذرد، اما هنوز فدراسیون ورزش های رزمی از من و محسن حمیدی که موفق به کسب مدال نقره شد، تجلیل نکرده، البته آنها می گویند پولی ندارند که به قهرمانان بدهند.

وی افزود: در دوره ریاست سعیدلو بر سازمان تربیت بدنی، مراسم تجلیل از قهرمانان برگزار شد که به من تنها ۵ میلیون تومان دادند، آن هم در حالیکه قرار بود ۸۰ سکه بدهند. بعد از آن من چند مدال جهانی دیگر هم گرفتم، اما باز هم خبری از پاداش نشد.

اکبری ادامه داد: برای ۵ مدال جهانی و به ویژه طلای المپیک رزمی دنیا فقط ۵ میلیون گرفته ام. مدال من با دیگر قهرمانان چه فرقی دارد؟ ما شبانه روز در اردوها هستیم و شغلی جز ورزش نداریم. پس چرا با ما اینگونه رفتار می‌کنند؟

قهرمان مسابقات جوجیتسوی المپیک هنرهای رزمی روسیه تصریح کرد: انتظار من از مسئولان وزارت ورزش این است که به قهرمانان به یک چشم نگاه کنند. همه ورزشکاران برای مملکت زحمت می‌کشند، اما چرا باید قهرمانان برخی رشته های غیرالمپیکی و غیر توپی از ما بیشتر بگیرند؟ مدال من نخستین طلای جوجیتسوی ایران و قاره آسیا در المپیک هنرهای رزمی بود و مطمئنا کمتر از مدال قهرمانان دیگر نیست.

قهرمان سابق جودوی آسیا در مورد قراردادهای پایین در لیگ جودو اظهار داشت: قراردادهای بچه‌ها آن قدر پایین است که نمی توانیم رقم آن را بگوییم. ما واقعا برای هزینه‌های زندگی دچار مشکلات مالی هستیم.

عضو تیم جودوی گاز ایلام درخصوص شرایط این تیم در آستانه برگزاری هفته دوم لیگ برتر جودو گفت: ما روز چهارشنبه دو بازی دشوار با تیم‌های میزان خراسان و دانشگاه آزاد داریم که امیدواریم بتوانیم با شکست آنها رتبه سومی خود در جدول رده بندی را ارتقاء دهیم.

اکبری در پایان احتمال قهرمانی تیمش در لیگ برتر جودو را قطعی ندانست و خاطرنشان کرد: مسئولان تیم برای بچه‌ها زحمت می کشند، اما تیم برای قهرمانی بسته نشده، با این حال ناامید نیستیم و سعی می‌کنیم در پایان لیگ یکی از سکوهای برتر را از آن خود کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز