خبرگزاری کار ایران

به همه رشته‌ها به یک چشم نگاه می‌کنم؛

رهنما: کار در اداره کل ورزش گیلان و تیم ملی کاراته منافاتی ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۵۳

من از کاراته به اینجا رسیدم. اگر مسئولان فدراسیون کاراته بخواهند همچنان در خدمت تیم ملی خواهم بود. برایم هم فرقی نمی‌کند در چه پستی کار کنم، از پایین‌ترین درجه تا بالاترین پست فنی.

مدیرکل جدید تربیت بدنی استان گیلان که سرمربی تیم ملی کاراته است، می‌گوید: اگر مسئولان فدراسیون کاراته بخواهند، همچنان در خدمت تیم ملی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، روز گذشته و طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، مسعود رهنما سرمربی تیم ملی کاراته به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان انتخاب شد.

رهنما در گفت‌وگو با ایلنا در مورد فعالیت همزمان خود در تیم ملی کاراته و مدیرکلی ورزش گیلان گفت: این دو مسئولیت شرایط خاص خود را دارند و دو کار کاملا متفاوت هستند. قرار نیست وظایفم با هم تداخل پیدا کنند.

وی در خصوص ادامه همکاری‌اش با تیم ملی کاراته خاطرنشان کرد: من از کاراته به اینجا رسیدم. اگر مسئولان فدراسیون کاراته بخواهند همچنان در خدمت تیم ملی خواهم بود. برایم هم فرقی نمی‌کند در چه پستی کار کنم، از پایین‌ترین درجه تا بالاترین پست فنی.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در پاسخ به این سوال که با توجه به این که شما از اهالی کاراته هستید، آیا این مساله باعثنمی‌شود توجه ویژه‌ای به این ورزش داشته باشید، اظهار داشت: مبنای کار من بر اساس شایسته‌سالاری و منطبق با شاخصه‌هاست. بنابراین رشته‌ها با توجه به جایگاه کمی و کیفی خود از حمایت اداره کل تربیت بدنی استان بهره‌مند می‌شوند. بنابراین قرار نیست به کاراته یا هر رشته دیگر توجه خاص داشته باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز