خبرگزاری کار ایران

خولیو با هیچ تیمی مذاکره نکرده؛

داورزنی: ولاسکو حداقل تا پایان ۲۰۱۴ سرمربی تیم ایران خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۲۴

ولاسکو هیچ‌وقت این موقعیت را با سرمربیگری تیمی مثل آرژانتین که در حال حاضر در گروه دو در جمع ۱۲ تیم درجه دو لیگ جهانی است، عوض نمی‌کند.

رئیس فدراسیون والیبال شایعه پیوستن ولاسکو به تیم دیگری را رد کرد و از حضور وی حداقل تا پایان سال ۲۰۱۴ در ایران خبرداد.

به گزارش ایلنا، پس از انتشار شایعاتی مبنی بر جدایی ولاسکو از تیم ملی ایران و بر عهده گرفتن سکان هدایت تیم ملی آرژانتین، محمدرضا داورزنی گفت: آقای ولاسکو تا پایان سال ۲۰۱۴ با فدراسیون والیبال ایران قرارداد همکاری دارد. این فرضیه که یک مربی زمانی که با تیمی قرارداد دارد با تیم دیگری مذاکره کند، در دنیای حرفه‌ای کاملا مردود و رد است.

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر پایبند بودن ولاسکو به اصول حرفه‌ای‌گری افزود: ولاسکو به هیچ عنوان با تیمی مذاکره نکرده و نمی کند. از آن گذشته حضور ایران در جمع هشت تیم برتر والیبال دنیا در لیگ جهانی خود در نوع خود هم برای ایران و هم برای ولاسکو موقعیتی استثنایی به شمار می آید و ولاسکو هیچ‌وقت این موقعیت را با سرمربیگری تیمی مثل آرژانتین که در حال حاضر در گروه دو در جمع ۱۲ تیم درجه دو لیگ جهانی است، عوض نمی‌کند.

وی افزود: از همه این‌ها گذشته ما برنامه‌ریزی خود را بر اساس حضور ولاسکو تا پایان المپیک ۲۰۱۶ انجام داده‌ایم و صحبت‌هایی هم در این خصوص کرده‌ایم تا در پایان سال ۲۰۱۴ در صورت به توافق رسیدن، دو سال دیگر با ولاسکو قرارداد همکاری منعقد کنیم و در حال حاضر حداقل تا پایان سال ۲۰۱۴ سرمربی تیم ملی ایران خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز