خبرگزاری کار ایران

چراغ والیبال خراسان روشن شده؛

حنایی: همدلی رمز موفقیت میزان در لیگ برتر والیبال است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۴۵

با حضور موفق تیم میزان در لیگ برتر چراغ والیبال استان خراسان رضوی مجددا روشن شده و می‌توانیم به آینده ورزشکاران این رشته در استان دلخوش باشیم.

یک کارشناس والیبال خراسان رضوی گفت: کادر فنی و مدیریتی تیم والیبال میزان در کنار بازیکنان بسیار خوب این تیم یک ترکیب ایده آل را برای حضور در لیگ برتر والیبال تشکیل داده اند.

به گزارش ایلنا، محمدجواد حنایی با اشاره به این مطلب افزود: امسال شرایط تیم والیبال میزان نسبت به سال‌های گذشته بسیار مطلوب تر است، خوشبختانه بر روی نیمکت این تیم شاهد حضور مربیان و اعضای کادر فنی بسیار خوب و یکدلی هستیم که بدون تنگ‌نظری در کنار هم یک تیم واقعی را تشکیل داده‌اند.

وی افزود: حضور افراد باتجربه و کاربلد در کادر فنی این باشگاه ضریب موفقیت تیم را بالا برده و خوشبختانه شاهد هستیم نتایج بسیار خوبی هم در لیگ برتر بدست آمده است.

مدیرفنی سابق تیم والیبال ابومسلم مشهد با اشاره به یارگیری خوب این تیم در ابتدای فصل هم گفت: امسال شرایط لیگ برتر بسیار حساس و دشوار است، تیم‌ها نزدیک به یکدیگر حرکت می‌کنند و امتیازها بسیار دشوار به دست می‌آید ولی برگ برنده‌ای که میزان در مقابل سایر تیم‌ها دارد یکدست بودن تیمی است که در حال حاضر به میدان می‌رود و این موضوع از یارگیری ابتدای فصل نشات می‌گیرد.

حنایی گفت: خوشبختانه حضور بازیکنان بومی هم در تیم میزان چشمگیر است و این موضوع برای جامعه والیبال استان جای بسی خوشحالی است، با حضور موفق تیم میزان در لیگ برتر چراغ والیبال استان خراسان رضوی مجددا روشن شده و می‌توانیم به آینده ورزشکاران این رشته در استان دلخوش باشیم.

این پیشکسوت والیبال خراسان رضوی همچنین از توجه مسوولان این تیم به بحثتیم‌های پایه‌ای هم تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه با حضور مربیان کاربلد استان در کادرفنی تیم‌های پایه‌ای باشگاه میزان می‌توان امیدوار بود این موفقیت‌ها مقطعی نباشد و والیبال مشهد همچون گذشته جزو سرآمدان این رشته ورزشی در کشور باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز