خبرگزاری کار ایران

هاشمی‌جواهری:

دیدگاه بخش خصوصی نسبت به جایگاه ورزش تغییر کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۱۴

سال‌های گذشته فعالان صنعتی و بخش غیر دولتی تمایل زیادی به حمایت مالی از باشگاه‌های ورزشی نداشتند ولی خوشبختانه این شرایط در حال تغییر است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با حمایت بخش خصوصی شاهد رشد و بالندگی ورزش استان در تمامی عرصه‌ها به ویژه موفقیت روزافزون نمایندگان خراسان رضوی در لیگ‌های کشور و حتی رقابت‌های آسیایی هستیم.

به گزارش ایلنا، سید علی اکبر هاشمی‌جواهری اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان همواره بر حمایت از رشته‌های ورزشی مختلف تاکید دارد و از ورود حامیان مالی به عرصه ورزش، استقبال می‌کند. توجه به ورزش قهرمانی در کنار توسعه ورزش همگانی علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در بین جوانان باعثارتقای جایگاه ورزش خراسان رضوی در کشور می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه حمایت مالی بخش خصوصی، عامل مهم موفقیت ورزش استان است، تصریح کرد: سال‌های گذشته فعالان صنعتی و بخش غیر دولتی تمایل زیادی به حمایت مالی از باشگاه‌های ورزشی نداشتند ولی خوشبختانه این شرایط در حال تغییر است.

وی ادامه داد: حضور فعال تیم‌های مختلف در لیگ‌های برتر کشور که از سوی مدیران موسسات مالی و اعتباری، شرکت‌های خصوصی و سرمایه‌گذاران غیردولتی حمایت می‌شوند، نشان از تغییر دیدگاه بخش خصوصی نسبت به جایگاه ورزش دارد که امیدوار کننده است.

هاشمی‌جواهری گفت: در کنار این حامیان، موسسات، شرکت‌ها و کارخانجات دیگری نیز هستند که در سایر رشته‌ها و تیم‌های ورزشی استان به عنوان حامی مالی حضور دارند و به خوبی در آن رشته‌ها پشتوانه سازی نموده و موفقیت ورزش استان را پایه‌ریزی می‌کنند. ما با توجه به منابع مالی اندکی که در اختیار داریم در اکثر مواقع تنها از لحاظ معنوی به مدیران باشگاه‌ها کمک کرده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: اگر امروز شاهد موفقیتی در عرصه‌های مختلف ملی و باشگاهی برای ورزش استان هستیم، بخش اعظم آن مربوط به تغییر نگرش مدیران باشگاه‌ها نسبت به حمایت مالی از ورزشکاران است.

هاشمی جواهری کسب مقام نخست رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا توسط تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج(ع) سبزوار، قهرمانی تیم کشتی ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در لیگ برتر، حضور درخشان تیم والیبال میزان در لیگ برتر، درخشش هندبالیست‌ها و شناگران خراسانی در لیگ کشور، حضور موفق تیم‌هایی همچون پدیده، سیاه جامگان و پیام وحدت در لیگ‌های فوتبال ایران و در کنار آن دعوت از ورزشکاران خراسان‌رضوی به تیم‌های ملی رشته‌های ورزشی مختلف را از نقاط قوت حضور بخش خصوصی در ورزش استان ذکر کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در کنار مسایل فنی و مالی، توجه به مسایل فرهنگی نیز در کنار ورزش مورد تاکید مدیران این باشگاه‌ها است که این موضوع جای قدردانی دارد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد با مساعدت و توجه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مجددا بحثاختصاص یک درصد از بودجه ادارات دولتی به ورزش استان‌ها احیا شود تا با بهبود شرایط مالی ادارات ورزش و جوانان استان‌ها، بخش خصوصی نیز انگیزه بالاتری برای حمایت از تیم های ورزشی داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پایان گفت: در جلساتی که شخصا با مدیران این باشگاه‌ها داشته‌ام تاکید کرده‌ام آنچه در توان ما باشد را در اختیار آنها خواهیم گذاشت و امیدواریم با حضور ادامه دار و موفقیت‌آمیز دیگر فعالان بخش خصوصی استان در حوزه ورزش، علاوه بر ورزش‌های گروهی، شاهد موفقیت خراسان رضوی در رشته‌های مختلف انفرادی نیز باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز