خبرگزاری کار ایران

رقابت سختی بریا حفظ جایگاه داریم؛

قوچان‌نژاد: پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر کار آسانی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۳۶

سطح کیفی مسابقات بسیار بالاست و رقابت نزدیکی بین تیم‌ها در جریان است و تا پایان فصل قهرمان مشخص نمی‌شود.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان معتقد است پیش‌بینی تیم قهرمان لیگ برتر والیبال کار آسانی نیست.

جبار قوچان‌نژاد درباره کیفیت لیگ برتر والیبال و شرایط تیمش گفت‌وگویی را با خبرنگار ورزشی ایلنا انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

میزان موفق شد پیکان را در آخرین بازی نیم فصل با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد، بازی تیم تان را چطور دیدید؟

بازی خیلی سنگینی بود. پیش‌بینی می‌کردم روز سخت را داشته باشیم، همچنین ما انگیزه زیادی برای انجام یک بازی ایده‌آل داشتیم.

تیم شما به هماهنگی خوبی رسیده و کار تیمی خوبی را از میزان شاهد هستیم…

الان در شرایطی هستیم که بازیکنان بیشتر تیمی فکر می‌کنند و برای‌ آنها فرقی نمی‌کند چه کسی در زمین است و روی همین اصل است که یک تیم کمتر لطمه می‌خورد. ما در بازی‌هایی که انجام دادیم خطاهای کمی داشتیم که این از همت و تلاش بازیکنان‌مان بود.

شرایط تیم را در پایان فصل چطور ارزیابی می‌کنید؟

به لحاظ مکانی و موقعیتی در جایگاه خیلی خوبی هستیم و تلاش زیادی را برای بدست آوردن این شرایط انجام داده‌ایم. پیش‌بینی ما بین ۵ تیم اول بود که خدا را شکر در حال حاضر در رده دوم جدول هستیم که این نتیجه تمرینات سخت، پرفشار، منظم، پشتیبانی مسئولین و حمایت هوادارن‌مان است.

سطح کیفی لیگ را در پایان نیم فصل چطور دیدید؟

بازی‌های امسال خیلی سنگین است و امسال سنگین‌ترین سال والیبال کشور است که به هیچ‌وجه مشخص نیست کدام تیم برنده یا بازنده است، در صورتی که در سال‌های نه چندان دور اینگونه نبود. به نظرم در حال حاضر تیم‌های والیبال در ایران به دو گروه تقسیم می‌شود، گروه یک: متین، پیکان، کاله و باریج‌اسانس و گروه دوم هم ۸ تیم دیگر حاضر در لیگ است که گروه یک دارای امکانات و بازیکنان ملی‌پوش بیشتری است، اما بازی‌ها به لحاظ کیفی در سطح بسیار بالایی است.

تیم شما با اختلاف ۴ امتیاز نسبت به باریج‌اسانس در رده دوم قرار گرفته، در این باره صحبت می‌کنید…

اول خودمان باید باور کنیم درچنین جایگاهی هستیم و نه تنها باید برای رقابت با باریج‌اسانس تلاش کنیم، بلکه برای حفظ جایگاه رقابت سختی با تیم‌های دیگر داریم.

به نظر شما کدام تیم در پایان فصل قهرمان می‌شود؟

به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست. همانطور که گفتم سطح کیفی مسابقات بسیار بالاست و رقابت نزدیکی بین تیم‌ها در جریان است و تا پایان فصل قهرمان مشخص نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز