خبرگزاری کار ایران

انتخابات غیردموکراتیک تایید نمی‌شود؛

دنیامالی: رد صلاحیتم باید مستند، قانونی و حقوقی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۵۵

اگر انتخابات غیردموکراتیک باشد و البته بنده هم اجازه حضور در مجمع را پیدا نکنم، فدراسیون جهانی قایقرانی آن را تایید نخواهد کرد.

در پایان مهلت قانونی برای ثبت نام کاندیداهای مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک ۴۱ نفر نام نویسی کردند که از این بین ۱۰ نفر برای ریاست اعلام آمادگی کردند، یکی از این نامزدها، احمد دنیامالی رئیس سابق فدراسیون قایقرانی و عضو کنونی شورای شهر تهران است که البته در خصوص خبر رد صلاحیتش واکنش نشان داد.

احمد دنیامالی در این زمینه به خبرنگار ایلنا گفت: بنده خبر را شنیدم، اما نمی‌دانم بر چه اساسی این تصمیم را گرفته‌اند. به هرحال تا آخر قضیه را پیگیری می‌کنم. باید بگویند مشکل من چیست و کدام مرجع و چه کسی و بر پایه کدام مستندات حقوقی این کار را انجام داده؟

رئیس سابق فدراسیون قایقرانی با بیان اینکه مستندات باید حقوقی نیز باشد، در مورد واکنش احتمالی مجامع بین‌المللی به خبر رد صلاحیتش اظهار داشت: آقایان خوب می‌دانند اگر انتخابات غیردموکراتیک باشد و البته بنده هم اجازه حضور در مجمع را پیدا نکنم، فدراسیون جهانی قایقرانی آن را تایید نخواهد کرد.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که اگر بابت حضور در مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک باید از حضور در شورای شهر استعفا دهید، آیا این کار را خواهید کرد یا نه، گفت: قطعا از شورای شهر کنار می‌روم و تمام وقت در خدمت ورزش خواهم بود، هر چند که می‌دانم طرح این مباحثبهانه‌ای بیش نیست.

دنیامالی در پایان در مورد شائبه‌های اخیر پیرامون احتمال مهندسی‌کردن انتخابات کمیته ملی المپیک یادآور شد: من این را نمی‌دانم، اما تقریبا مطمئن هستم اگر هم چنین مسائلی باشد، از سوی وزارت ورزش نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز