خبرگزاری کار ایران

ولاسکو در ایران می‌ماند؛

داورزنی: تجربیاتم به درد کمیته ملی المپیک می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۹۸

تا آنجا که من اطلاع دارم ولاسکو با جایی صحبت نکرده و فعلا به عنوان سرمربی تیم ملی با ما همکاری می‌کند.

رئیس فدارسیون والیبال گفت: بنابر وظیفه‌ای که داشتم و تکلیف در انتخابات کمیته ملی المپیک شرکت کردم.

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به شایعه جدایی ولاسکو از سرمربیگیری تیم ملی والیبال بیان داشت: بحثجدایی ولاسکو از تیم ملی را رسانه‌های خارجی مطرح کردند. برخی از رسانه ها به ویژه رسانه‌های آرژانتینی گمانه زنی‌هایی داشتند مبنی بر اینکه یک مربی آرژانتینی هدایت تیم ملی این کشور را برعهده خواهد گرفت و در این بین نام ولاسکو هم مطرح شد، ولی آنچه که مسلم است ما تا پایان مسابقات قهرمانی جهان با ولاسکو قرارداد داریم ضمن اینکه ما در لیگ جهانی در گروه یک هستیم و آرژانتین در گروه دوم قرار دارد و هیچ مربی نمی‌آید گروه اول را رها کرده و در تیمی در گروه دوم مربیگری کند.

وی ادامه داد: اولویت ما این است که ولاسکو بماند و به کارش ادامه دهد و فعلا هم تا مسابقات قهرمانی جهان و آسیایی کره‌جنوبی در کنار ما خواهد بود، موضوع دیگری هم که باید لحاظ کنیم این است که بحث‌های حاشیه‌ای که در فوتبال هست را نباید به والیبال ارتباط داد و رسانه‌ها اجازه بدهند والیبال کار خودش را به درستی طی کند نه اینکه مثل فوتبال دائما بگویند فلانی به فلان تیم می‌رود یا اتفاقاتی شبیه این رخ خواهد داد.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: تا آنجا که من اطلاع دارم ولاسکو با جایی صحبت نکرده و فعلا به عنوان سرمربی تیم ملی با ما همکاری می‌کند.

داورزنی درخصوص اینکه گفته می‌شود بنابر تصویربرداری ویژه از مسابقات لیگ جهانی که فن‌آوری آن در ایران وجود ندارد این احتمال هست که تیم ملی از لیگ جهانی حذف شود، بیان داشت: این موضوع تهدید نیست. آنها می‌گویند تیم‌هایی که در گروه یک لیگ جهانی قرار دارند ملزم هستند این اقدامات را انجام دهند و اگر هم کشوری نمی‌تواند این امکانات را فراهم کند به گروه دو یا سه برود. آنها استانداردهایی را برای تیم‌هایی که در گروه یک آسیا هستند تعیین کردند و ما ملزم هستیم آنها را فراهم کنیم. در این زمینه هم مجلس و دولت باید کمک کنند تا این مشکل به خوبی رفع شود.

وی افزود: والیبال تنها ورزشی است که در رشته‌های گروهی توانسته به بالاترین سطح دنیا برسد به همین دلیل می‌طلبد مسئولین کشوری کمک کنند تا اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد رفع شود.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان درخصوص ثبت‌نام خود برای شرکت در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک تأکید کرد: من بنابر احساس تکلیفی که می‌کردم آمدم تا در این حوزه اگر کمکی از دستم بر می‌آید انجام دهم و فکر می‌کنم تجربه من در این حوزه به درد بخورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز