خبرگزاری کار ایران

تفاوت چندانی بین ۴ کاندیدا وجود ندارد؛

هاشمی: انتخابات کمیته ملی المپیک مهندسی شده نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۵۴

افرادی که رد صلاحیت شدند براساس اساسنامه بوده که نتوانسته‌اند در انتخابات شرکت کنند.

عضو اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: تفاوت چندانی بین ۴ کاندیدای احراز پست ریاست کمیته ملی المپیک نیست.

سید مهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به ۴ کاندیدای، محمد علی‌آبادی، کیومرث، هاشمی، مهدی قدمی و علی مرادی برای حضور در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک بیان داشت: من لیست نهایی را ندیدم. براساس اساسنامه برای پست ریاست کمیته ملی المپیک انتخاب شده‌اند، حالا هم باید منتظر ماند دید در یکی - دو روز آینده کمیته ۵ نفره چه نظری در این ارتباط خواهد داشت.

وی درخصوص اینکه عدم تائید برخی از کاندیدها مانند مصطفی هاشمی‌طبا برای کشورمان دردسرساز نمی‌شود، گفت: نه، افرادی که رد صلاحیت شدند براساس اساسنامه بوده که نتوانسته‌اند در انتخابات شرکت کنند.

هاشمی درخصوص اینکه این شائبه وجود دارد انتخابات کمیته ملی المپیک از سوی علی‌آبادی مهندسی شده پیش می‌رود، بیان داشت: به نظر من اینطور نیست، البته هر کسی برداشت خودش را دارد ولی بنده خیلی احساسی ندارم که انتخابات مهندسی شده باشد. حتی نمی‌توان گفت از ۴ نفر کدام شانس بیشتری برای انتخاب به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک دارد. باید منتظر باشیم و نظر کمیته ۵ نفره را در مورد این ۴ نفر مطلع شویم، فکر می‌کنم همه چیز در هفته آینده مشخص خواهد شد.

هاشمی درخصوص اینکه اگر کاندیدایی نزدیک به وزارت وزرش و جوانان انتخاب شود امور جاری ورزش کشور باشکل بهتری پیش می‌رود، تاکید داشت: بله، ترجیحا اگر رئیس کمیته ملی المپیک با دولت هماهنگ باشد بهتر خواهد بود. شاید در آینده نزدیک وزارت ورزش هم نظر خود را درخصوص انتخابات کمیته ملی المپیک اعلام کند، در همین حال معتقدم تفاوت چندانی بین این ۴ کاندیدا وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز