خبرگزاری کار ایران

با برگزاری ۶ دیدار؛

دور مقدماتی لیگ برتر واترپلو در اصفهان به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۹۳

از فردا اصفهان به مدت دو روز میزبان تیم‌های شهبازی، اصفهان و آینده‌سازان است تا با برگزاری ۶ دیدار به کار خود در رقابت‌های این گروه خاتمه دهند.

هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر واترپلو گروه B از فردا(پنجشنبه) به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، از فردا اصفهان به مدت دو روز میزبان تیم‌های شهبازی، اصفهان و آینده‌سازان است تا با برگزاری ۶ دیدار به کار خود در رقابت‌های این گروه خاتمه دهند.

در همین چارچوب در نخستین و مهمترین دیدار این گروه دو تیم صدرنشین چوکا و شهبازی از ساعت ۹صبح پنجشنبه به مصاف هم می‌روند. شهبازی صدرنشین که با ۱۳۲ گل زده در ۹ بازی آمار چشمگیری به ثبت رسانده به مصاف چوکایی می‌رود که از ۹ بازی قبلی خود ۶ پیروزی کسب کرده است. هر ۳ شکست تیم گیلانی این گروه مقابل نماینده زنجان بوده و واترپلوئیست‌های چوکا امیدوارند در مقابل این حریف پرقدرت به اولین پیروزی خود دست یابند.

بازی دوم این گروه که صبح روز پنجشنبه از ساعت ۱۰.۱۵ صبح برگزار می‌شود نیز به نوبه خود از جذابیت‌های زیادی برخوردار است. این بازی بین دو تیم انتهای جدول آینده‌سازان و اصفهان برگزار می شود. تیم جوان اصفهان که تا به اینجای مسابقات موفق به کسب پیروزی نشده امیدوار است تا با بهره گیری از امتیاز میزبانی اولین پیروزی خود را در رقابت‌های این فصل کسب کند.

عصر روز پنجشنبه دو دیدار دیگر برگزار می شود که طی آن چوکا تالش و اصفهان به مصاف هم می‌روند و شهبازی زنجان نیز رویاروی آینده سازان صف آرایی می کند.

رقابت‌های این هفته با برگزاری دو دیدار در روز جمعه به پایان می‌رسد تا پرونده مرحله مقدماتی رقابت‌های این فصل لیگ برتر واترپلو در اصفهان بسته شود.

کار قضاوت این هفته رقابت‌های لیگ برتر واترپلو بر عهده محمود نصر، محمد نصر، احمد متقی و محمد خرمیان است و مرتضی شریعت مسئولیت نظارت این مسابقات را بر عهده دارد.

*برنامه رقابت های هفته چهارم گروه B لیگ برتر واترپلو:
چوکا تالش - شهید شهبازی زنجان، پنجشنبه ۱۰ / ۱۹ - ساعت ۹
اصفهان - آینده سازاناصفهان، پنجشنبه ۱۰ / ۱۹ - ساعت ۱۰:۱۵
آینده سازان - چوکا تالش، پنجشنبه ۱۰ / ۱۹ - ساعت ۱۸
شهید شهبازی زنجان - اصفهان، پنجشنبه ۱۰ / ۱۹ - ساعت ۱۹:۱۵
آینده سازان - شهید شهبازی زنجان، جمعه ۲۰/۱۰ – ساعت ۹
چوکا تالش – اصفهان، جمعه ۲۰ / ۱۰ – ساعت ۱۰:۱۵

*جدول رده بندی گروه B لیگ برتر واترپلو تا پایان هفته سوم:
۱. شهید شهبازی زنجان ۱۸امتیاز
۲. چوکا تالش ۱۲ امتیاز
۳. آینده سازان ۶ امتیاز
۴. اصفهان بدون امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز