خبرگزاری کار ایران

موسوی‌شفیق خبر داد:

بندرعباس میزبان دومین دوره فوتوالی قهرمانی کشور

کد خبر : ۱۳۶۰۶۰

این دوره از مسابقات طی روزهای سی‌ام بهمن تا دوم اسفندماه با حضور حداقل ۲۰ تیم استانی و بصورت دو نفره در مجموعه ساحلی غدیر بندرعباس برگزار خواهد شد.

رییس انجمن فوتوالی از برگزاری دومین دوره مسابقات فوتوالی قهرمانی کشور در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدحسین موسوی‌شفیق اعلام کرد: با توجه به میزبانی شایسته کمیته فوتوالی استان هرمزگان در برگزاری دوره قبل مسابقات قهرمانی کشور که دی‌ماه سال گذشته برگزار شد، امسال نیز این کمیته درخواست میزبانی مسابقات را داشت که پس از هماهنگی‌های صورت گرفته، دومین دوره مسابقات فوتوالی قهرمانی کشور را به میزبانی بندرعباس برگزار خواهیم کرد.
رییس انجمن فوتوالی افزود: این دوره از مسابقات طی روزهای سی‌ام بهمن تا دوم اسفندماه با حضور حداقل ۲۰ تیم استانی و بصورت دو نفره در مجموعه ساحلی غدیر بندرعباس برگزار خواهد شد.

موسوی‌شفیق در ادامه عنوان کرد: استان‌هایی که کمیته فوتوالی در آنها فعال نیست ولی تیم آماده‌ای برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور دارند، می‌توانند برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کنند، البته اولویت حضور در این رقابت‌ها با استان‌هایی است که کمیته فوتوالی در آنها فعال شده و در پیکارهای قبلی انجمن شرکت کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز