خبرگزاری کار ایران

هفته سیزدهم لیگ دسته یک والیبال؛

پیشگامان در اندیشه تسخیر صدر / تلاش عقاب برای امتیازگیری

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۹۰

هفته چهارم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک در شهرهای تهران، کرمان، اردکان، اهواز، قم و ملکان برگزار می‌شود.

هفته سیزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور فردا با ۶ بازی در دو گروه این رقابت‌ها در شرایطی پیگیری خواهد شد که دلیران دشتی‌بوشهر صدرنشین گروه یک این رقابت‌ها استراحت دارد.

به گزارش ایلنا، هفته چهارم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک در شهرهای تهران، کرمان، اردکان، اهواز، قم و ملکان برگزار می‌شود.

در گروه یک این رقابت‌ها تیم پاس قوامین که با ۹ امتیاز در رتبه هفتم گروه قرار دارد در این هفته در تهران میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود. ذوب‌آهن که با ۲۰ امتیاز رتبه سومی جدول را در اختیار دارد، اگر موفق به شکست میزبان خود شود احتمال صعود یک پله‌ای خواهد داشت.

تیم پیشگامان شفق اردکان که با ۲۳ امتیاز در رتبه دوم این گروه قرار دارد این هفته در اردکان از گل‌گهر سیرجان پذیرایی خواهد کرد. پیشگامان اگر ۳ امتیاز را به دست آورد، صدرنشین خواهد شد زیرا دلیران دشتی‌بوشهر این هفته استراحت دارد. عقاب تهران نیز در این گروه این هفته استراحت دارد.

سومین بازی این گروه در شهر کرمان برگزار خواهد شد و تیم شهرداری پیشوا در این شهر به مصاف شکوفا صنعت پویا خواهد رفت. شکوفا صنعت و شهرداری پیشوا با ۱۰ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و ششم جدول این گروه قرار دارند و پیروز این دیدار رتبه پنجمی را حتما از آن خود خواهد کرد و شاید یک پله نیز بیشتر صعود کند.

برنامه دیدارهای گروه اول لیگ دسته یک در هفته چهارم دور برگشت به قرار زیر است:
تهران، ساعت ۱۶، پاس قوامین – ذوب آهن اصفهان
کرمان، ساعت ۱۵، شکوفا صنعت پویا – شهرداری پیشوا
اردکان، ساعت ۱۶، پیشگامان شفق اردکان – گل گهر سیرجان

جدول این گروه نیز به شرح زیر است:
۱ - دلیران دشتی بوشهر ۲۵ امتیاز
۲ - پیشگامان شفق اردکان ۲۳ امتیاز
۳ - ذوب آهن اصفهان ۲۰ امتیاز
۴ - گل گهر سیرجان ۱۱ امتیاز
۵ - شکوفا صنعت پویا ۱۰ امتیاز
۶ - شهرداری پیشوا ۱۰ امتیاز
۷ - پاس قوامین ۹ امتیاز
۸ - عقاب تهران صفر امتیاز

شهرهای قم، ملکان و اهواز نیز در گروه دوم این رقابت‌ها شاهد بازی‌های این هفته خواهند بود که فولاد عظیمی گنبد صدرنشین این رقابت‌ها در اهواز به مصاف مناطق نفت خیز که با ۱۷ امتیاز در رتبه چهارم است، خواهد رفت. شهرداری دزفول تیم دوم جدول این هفته استراحت دارد و مقاومت شهرداری ارومیه که در جایگاه سوم جدول این رقابت‌ها است در این هفته مهمان شهرداری ملکان است. شهرداری در صورت پیروزی تغییری در جایگاهش بوجود نخواهد آمد.

سومین بازی این گروه بین تیم‌های سفیر قم و کاله جوان برگزار خواهد شد و کاله و سفیر نیز به ترتیب با ۱۱ و ۹ امتیاز در رتبه‌های پنجم و ششم قرار دارند. بنابر این پیروز این میدان نیز رتبه پنجمی را حتما از آن خود خواهد کرد. شهدای ورزش کرمانشاه نیز در این گروه این هفته استراحت دارد.

برنامه بازی‌های گروه دوم لیگ دسته یک در هفته سیزدهم به قرار زیر است:
اهواز، ساعت ۱۶، مناطق نفت خیز جنوب – فولاد عظیمی گنبد
قم، ساعت ۱۶، سفیر قم – کاله جوان
ملکان، ساعت ۱۶، شهرداری ملکان – مقاومت شهرداری ارومیه

جدول این گروه نیز به قرار زیر است:
۱ - فولاد عظیمی گنبد ۲۴ امتیاز
۲ - شهرداری دزفول ۲۳ امتیاز
۳ - مقاومت شهرداری ارومیه ۱۸ امتیاز
۴ - مناطق نفت خیز جنوب ۱۷ امتیاز
۵ - کاله جوان ۱۱ امتیاز
۶ - سفیر قم ۹ امتیاز
۷ - شهدای ورزش کرمانشاه ۸ امتیاز
۸ - شهرداری ملکان ۷ امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز