خبرگزاری کار ایران

غیبت برخی ملی‌پوشان در اردو موجه است؛

آخوندزاده: برای صدور حکم سرمربیگری تیم ملی باید جلسه برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۰۸

شنیده‌ها همیشه هست. با این حال هنوز کسی با من صحبتی نکرده و اگر بخواهند این مسئولیت را به من واگذار کنند، باید جلسه‌ای برگزار و در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

مربی تیم ملی جودو در واکنش به خبری در مورد انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان گفت: تاکنون چیزی به من نگفته‌اند. با این حال هر تصمیمی بگیرند، می بایست در جلسه‌ای رسمی اعلام شود.

به گزارش ایلنا، در روزهای اخیر صحبت‌هایی درخصوص ترکیب جدید تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف شنیده شده که گویا قرار است وظیفه سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان به مسعود حاجی آخوند زاده سپرده شود.

حاجی آخوندزاده در این رابطه به خبرنگار ایلنا توضیح داد: شنیده‌ها همیشه هست. با این حال هنوز کسی با من صحبتی نکرده و اگر بخواهند این مسئولیت را به من واگذار کنند، باید جلسه‌ای برگزار و در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: من چه سرمربی شوم چه نشوم، در خدمت تیم ملی هستم و در حال حاضر برنامه‌های ما در تیم ملی ادامه دارد.

مربی تیم ملی جودو درمورد شرایط کنونی تیم ملی خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی از دو هفته پیش آغاز شد که روز چهارشنبه به پایان می‌رسد. مرحله جدید اردوها نیز به زودی آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که به چه دلیل نفرات زیادی در اردو حضور ندارند، اظهار داشت: چنین چیزی نیست. در حال حاضر ۳۲ جودوکار در اردو هستند. البته تعدادی از آنها به دلیل امتحانات مرخصی گرفتند. بنابراین غیبت آنها موجه است.

حاجی آخوندزاده در پایان به برنامه‌های برون مرزی تیم ملی اشاره کرد و گفت: ما در نظر داریم بیشتر در اردوهای مشترک با تیم‌های خارجی شرکت کنیم تا بچه‌ها به شرایط مسابقه نزدیک شوند. سال آینده مسابقات امتیازبندی برای کسب سهمیه المپیک برزیل را در پیش داریم و باید بچه‌ها را آماده حضور در رویدادهای پیش رو کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز